läs detta! varning starka bilder
Någon som också läst detta? Fruktansvärt!
”***** var uppenbarligen totalt novis när det gällde hundar för när valpen inte blev rumsren började han misshandla den. När valpen inte lydde blev ***** ursinnig, hoppade på den, slog den och ströp den tills den slutligen dog. En dagisklass hittade hundens lik som var insvept i en påse. Huvudet var inlindat i plast. Enligt åklagaren pågick tortyren i
månader.
- ”Hunden var jävligt jobbig, busig. Jag slog den. Den hoppade på mig och bet. Då tog jag mitt täcke. Jag skrek på den. Ströp med täcket så den inte kunde andas. Gjorde så några gånger, sen släppte jag”, säger den åtalade ***** i polisförhör.
När polisen frågade hur han tänkte svarade han kort:
- ”Tänkte ingenting”, kom det till svar.
Etologen Irene Westerholm, som är hundexpert, sade efter att händelsen uppdagats att hon aldrig hört talats om något liknande här i Sverige. Tortyren måste ha inneburit att hunden levt i en ständig skräck, dödats flera gånger och sedan väckts till liv. Undersökande chefsveterinären meddelade polisen att hundvalpen hade kvävts till döds eller dog av de kraftiga sparkar och slag den fick.
I rätten konstaterades att hunden innan den dog hade fått bland annat blåmärken, sårskador, en revbensfraktur, emfysem, atelaktas och ödem i lungorna.”
Denna oskyldiga hund blev alltså brutalt misshandlad, strypt, återupplivad gång på gång och dog tillslut av sina fruktansvärda skador
//Redigerat aav admin då bilden var tagen från TV4 och då vi inte tillåter att man lägger ut namn**.
**
Med tanke på att du kopierat i stort sätt hela inlägget ber jag dig att länka till artikeln som du tagit texten från.
Här är där jag tog det ifrån:http://hugorosas.se/las-detta
Undrar vad hans straff blir, med tanken på Sverigens veka staff när det kommer till djur misshandel..
Skulle vilja gå på rättegången.
han hade skrivit i en fb chatt att han skulle ljuga så att hans straff skulle bli mildare, denna chatt har ju såklart läckt nu! Hoppas människan aldrig någonsin får tillgång att köpa en hund igen!
Vadå "dödat flera gånger"?
# tuppat av av syrevbist misstänker jag.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Burr vad jag mår dåligt av att bara höra om dessa hämska människor som gör andra illa. Oavsett om det är djur barn kvinnor eller någon. Det måste vara fel på dem som gör sådant.
Min syster och min Far gjorde sådanna saker för att djuren skulle lära sig lyda det de ville. Men de var ej normala människor.
Tyckte jag om katten och utryckte det så slog pappa ihjäl den. Jag har alltid haft djur och som vuxen skyddar jag dem väldigt mycket älskar och tar hand om dem.
Råkade ut för en sådan kvinna som köpte en golden valp av mig och misshandlade den. Jag fick tillbaka den vid 7 månaders älder och fick ha poliskydd ett tag. För kvinnas föräldrar hotade mig och trackadeserade mig i flera år. Jag betalade inte tillbka pengarna till folk som misshandlar en golden valp. Föräldrarna visste om hur dottern gjorde men de köpte flera olika hundar till henne. hon hadde inte ens koll på om hunden fått mat senaste tiden. Men slå och sparka gick bra. Hon hadde djurförbud men flyttade hela tiden så djurförbudet fäljde inte kommunerna. Hon hadde 4 st katter fulla av skabb och fästingar för hon kunde inte röra djuren för de var äckliga.
Märker jag nu något avikande säger jag Nej. En familj betalade jag tillbaka handpenningen då de pratade om att ha valpen i källaren med blöja. Hos mig är djuren centrum. Mer bortskämnda får man leta efter. Kramisar från Blossas Matte