BULL DEG
Min lilla vovve har ätit en bulle nu är det bara en bulle men vi har alldrig haft hund förut så vi vet inte men är det någån fara? och bara så att ni vet mamma gör bullarna som kanelbullar om ni fattar? pappa ska ringa djursjukhuset.
seriöst?? nej de är ingen fara…
Nej det är ingen fara ;) Men om den skulle ätit alla bullar skulle den nog bli dålig i magen. Min hund har ätit allt möjligt.. Jättemkt choklad, vi hade köpt på finlandsbåten som han hittade och åt upp allting :o dumle, daim m.m.. Han blev inte sjuk.
Nu vi fått reda på att det kanske var mer. Läst att dom kunde bli alkolister hahaha
vi ska åka till djursjukhuset nu
Ni behöver inte åka till veterinären för att hunden ätit bullar! Den kanske kommer bli lös/hård i magen, men inget mer
Utifrån vad jag har läst är ogräddad deg inte helt ofarligt och som TS kan det bildas skadlig alkohol. Så om det är så att TS`s mamma har bakat och lämnar ogräddade bullar som hunden fått tag på kan veterinären absolut vara en bra ide. Är det en gräddad, färdig kanelbulle är det ju en helt annan sak men trådstarten är ju lite oklart.
Nä som do andra säger så är det nog ingen större fara. Min dam tryckte i sig 150g gorgonzola med plast för några veckor sen och det ända som hända va att hon blev lite halvdålig i magen plus att plasten kom ut 
Åkte inte till vetten vetrinären sa att om hon fick lite mer ont skulle vi ringa påå en gång. just nu rapar hon och fiser lite och exakt som kalli sa. dem kan bli förgiftade av alkohål men hon har eller vad jag tror är att magen inte mår så värst bra men det får vi se. här kommer en bild på tjejen. fast inte från precis nu då