Dokumentär- Hur blev de tama?
Har bara sett i fem min och tycker den är väldigt spännande! Det handlar inte bara om hundar, om jag förstått det rätt.
såg den idag, tyckte det var intressant
men såg nåt liknande under utbildningen, men det är alltid kul ändå.
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Ja den var riktigt intressant! Himla coolt också
Håller med väldigt intressant. Tack för det tipset schäfernronja!
Tyckte speciellt det här med att dom inte blir "vuxna" va väldigt intressant. Och så var tunnelbane-hundarna i Moskva(?) häftiga också. Rävarna har jag läst om men det va kul att få sig en lite påminnare om de experimenten.
Ja, hundarna var häftigast
Men även mycket mer! Verkligen värd att titta på =)
tass
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Intressant ja! De där rävarna är ju för söta också..
Den var väldigt intressant.
En fråga bara som jag har funderat på ett tag om gatuhundar t.ex. de i Moskva. Vad skulle hända om man kommer där med sin hund i koppel?
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
#7 Det kan jag svara på. Gatuhundarna anfaller din kopplade hund. När jag bodde där gick jag bara runt i mitt kvarter och gick aldrig in på ett gatuhundsrevir, väldigt tråkigt att ha hund när man inte kan gå speciellt långt. Är gatuhundarna på sitt eget revir så är dom mycket agressiva mot andra hundar, men när dom är ute och letar mat på andra hundars revir så är dom ganska skygga och konfronterar aldrig din hund utan väljer att fly.
#8. Tack för den infon :). Alltid intressant att få lite empiri om vildhundar och/eller vargar tycker jag.
intressant, såg klart hela för nån timme sen :)
// Hannah
Ja, rävarna var riktigt häftiga! Vackra var dom också 
Jag tycker att det är väldigt intressant med domesticering, tack för tipset! Ska sätta mig och titta på den nu 
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu