Måste berätta om Boss...
Nu verkar min hund Boss tro att han är valp igen. Han gör sånna rackartyg hela tiden. Jag hade lämnat en bulle på mitt bord [matsals bordet så det är rätt så lågt, ungefär 10 cm mindre än Boss] Och skulle gå och hämta en dricka. Och då jag kommer tillbaka ser jag hur Boss går förbi bordet där jag satt, utan att kolla på bullen. Sedan såg jag endast en lång tunga och *slurp* så var hela bullen borta!
Och sedan låtsas han som ingenting, och tuggar inte ens! Utan då jag sa på skoj "Nämen Boss vad gör du?" Tittade han bara på mig med bullen i munnen ungefär som "Va?" och så tuggar han samtidigt långsamt en tugga i taget. *suck* där försvann min goda fika tänkte jag också. 

hahah typiskt.. Lusse har försökt o ta mat ifrån bordet en gång, sa till honom o sen dess har han aldrig tagit nått, men nosen har han ifta på bordet för o se om d finns nått gott…

Hehe buse ;) Viggo gjorde detsamma imorse, pappa var på toa och hade lämnat sin fil kopp frame och vips hade Viggo hoppat upp och slickat i sig ;)
Gottgottigottgott…vem kan motstå en bulle som ligger där och blir torr när ingen äter den på en gång ;)

3: Enligt Boss tankar: "Nu ska den där dumma matten få, för att hon bara ger mig tråkigt torrfoder" 
Skorpan håller fullkomligt med…men hon ser lite vissen ut när hon tänker på det, hon når ju liksom inte upp 

#5: Det är så sant som det är sagt.
Kanske kommer Boss och Skorpan göra uppror tillsamans? 
*skratt*
Skulle tro det…Skorpan skulle vara så tacksam att få hjälp 

hehe hyugo äter inte bullar:P men pizzza!! ÅH
Skorpan äter ALLT!!! =D

haha, så ser de helt oförstående ut också. Vaddå? Jag har inte gjort något. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hahaha finns det nått djur som kan se så oskyldigt ut som just en hund =)