Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2499 ggr
LLLINN
0

Kompostgaller ute - hur ställa?

Hej alla! Jag har en tomt på 2000kvm och huset står lixom i mitten av tomten, så man kan inte ha uppsikt över hela tomten samtidigt. Därför har vi delat av halva tomten med 14-16 st kompostgaller och för att gallrena ska stå upp så har vi använt oss av sånahär pinnar! Alltså stora plocke pinn-pinnar! Det har fungerat jättebra i flera månader, men nu när det har varit en mindre storm så har flera av pinnarna brytits av och gallret har ramlat. Vi har inga pinnar kvar förutom de som vi redan använt, och jag undrar nu om ni har något tips på hur man kan ställa upp kompost gallret igen? I värsta fall får vi köpa några kompostgaller-pack till och ställa alla i sicksack, men helst ser vi att vi kan lösa det på något annat sätt!

Tack Glad

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Loveradio
0

Mitt tips är använd rejälare pinnar :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Fridaaaa
1

Bättre att sätta upp typ stängselpinnar och rejält nät istället :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LLLINN
0

#1-2 Jo men var kan man hitta såna Tungan ute? kan bara hitta typ blompinnar Skrikandes

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Fridaaaa
0

#3 Finns på de flesta byggvaruhus, inte alls svåra att hitta :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

russin
0

Vill ni köra "blompinnar" så finns gröna plastade metallpinnar på t ex ÖB i lite tjockare material. Annars är Granngården ett kanonvaruhus när det gäller just stängsling av alla de slagGlad

Amandla
0

Armeringsjärn funkar fint Cool De kapar man själv i lämplig längd. Köps på bygghandeln.