Din djurfamilj!
Hej!
Kom på en grej vi kan göra.
Ta ett kort på alla dina djur tilsammans, el om vissa djur inte kan va ihopp så kan du använda photofix mm för att sätta ihopp bilder.:)
Om du inte har en kamera(som man ofta har i tel) så kan du skriva vad du har för djur, men jag tror att det fans en sådant inlägg förut (mycket roligare om du orkar ta ett kort på alla dina djur tilsammans)
Visste inte vad jag skulle lägga in inlägget,du mosste ha en hund för att lägga ut bilden! det är ändå en Hundar iFokus!
Hej då och Lycka till
Har så många djur så alla får inteplats i ett kollage, då blir det stort (med tanke på alla våra kycklingar mm) ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det här är mina två "bebisar" 
Ruby (Cavalier) och Vivaldi (Långhårig hamster)
Det skiljer ca 1 månad mellan dom, Vivaldi är äldre och "bossen" av dom två. Medan Ruby är den som fjäskar och ska hålla koll på honom när han springer av sig på golvet. (Självklart är jag med och övervakar så att allt går snällt till)
Här är våran lillafamilj.
2 hundar. En Kooikerhondje och en Labbe.
3 katter. En huskatt och 2 Norska skogkatter.
#8, jag fick för mig att du hade en nakenhund också! men kan ha fel :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
#10 Dt trodde jag också! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Haha det blir en stoooor bild då med 1 hund, 4 tenrecs, 2 vaktlar, 40 möss, 1 salamander, 3 ormar och ca 40 ödlor ;)
#10 och 11:
Ja och jag har redan gett min förklaring här på sajten om det. Sök på Luna i sökfältet så får ni upp tråden. Vi håller denna tråden fri ifrån diskution om det tycker jag.
#12 Får du plats med alla på samma bild? Annars får du ta flera kollage. 
#14 Inte en chans :P Vet inet ens om ja har bilder på alla djur. Kan ju se om jag kan få ihop nått kollage med en bild på varje art iaf :)
#15 Spännande! Ska bli kul och få se.
#7 RIKTIGT snygg häst! Väldigt fin 
#17 Han tackar så mycket!
#15 Jag får inte heller plats med alla mina, så tog en bild på varje art i ett collage ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Här är min lilla flock:
- Minou, perser 6 år
- Polly , huskatt 6 år (bor hos mina föräldrar just nu, men jag äger henne)
- Tintin, hermelin kanin 8 år
- Algot, bichon havanais 3 år
- Sigge, jack russell drygt 2 år
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#13, förlåt, visste inte att du redan skrvit om det! Kände igen namnet "shanti" så det var därför jag kom att tänka på det :) men iallafall, vilken fin liten familj du har där :) dina döttrar ser nästan ut som tvillingar. Jättesöta, och djuren också såklart (;
#19. Nawe, vilken söt liten flock du har :) nytillskottet ser nästan ut som en mini dogo argentino av lite smalare modell med ståöron :P skitsöt.
#25 Fast det står inget namn i mitt inlägg. =p
#25 Hur menar du nu? Det står inga namn i #8
#26 och 27, nej jag vet!
#29 Åh så fina djur du har!
Min familj, bestående av två marsvin, ett akvarium och en liten mops på gång. Jag skulle vilja utöka min familj, men jag antar att det är mer än nog för en femtonåring! 
.