Hundgårdssektioner, vart har ni köpt?
Och säg inte begagnat, för det är extremt sällsynt här….dom försvinner på ett par timmar
Undrar också om nån har tips/förslag eller bara en galen tanke på hur man kan värma upp ett oisolerat uterum (hunden blåvägrar att använda hundkoja)
≧◔◡◔≦
här kanske du hittar lite http://www.hundgard.se/ o här http://www.lundhs.com/
1 snygg hör med din man vad gallret heter :) Har du bild på när det är klart oxå ? ser ut att bli bra hundgård iaf :)
#1 snyggt.
#2 Det lutar åt lundhs
≧◔◡◔≦
3 kan inte se bilden just nu står
The requested content cannot be loaded.
Please try again later.
antagligen en bugg 
#1, jag undrar också vad det är för galler. Har inte sett den modellen förut och jag har ändå rätt bra galler-koll
.
#2,#6 Alltså jag vet inte vad de är för galler, jag var helt övertygad om att det var sånt galler man spärrade av byggen med för att inte obehöriga skulle ta sig in. Men har googlat och de ser ju inte ut som något sånt galler. Sambons vän driver en byggfirma och det är därifrån han har fått det. Lovar att höra med sambon när han är hemma, just nu är han borta och jobbar.
Bilden jag skulle ladda upp på hundgården när den är klar ville inte visa sig så jag försöker igen. Vi har förberett med slipers på halv hundgården så man kan sätta galler där om man någon gång i framtiden skulle vilja dela av den. Under gruset längs ytterkanterna ligger armeringsjärn så påhittiga grävarhundar inte ska kunna ta sig ut.
Sen nästa bild där Wille inviger hundgården. Fortfarande oinredd (bara den gamla slitna hundkojan anpassad för taxar är ditställd, den fick en större ingång så den fungerar då våra bara är ute när det är varmt och de får gott och väl plats båda två, vi ska dock investera i en ny snarast). Har tyvärr ingen bild på när den är färdiginredd.
6 du får ge dig ut på gallerjakt
7 ser ut vara ett bra galler iaf :D tror jag sett detta galler vid en byggplats de håller på göra en station här så de har satt för en del galler. Tror tusan det är sånt galler som ni har :) fråga din gubbe vad det kostar o vart han köpte det :) Säkert billigare än hundgårdsgaller iaf
Det bästa med vår hundgården är att ena delen ligger i norrläge så det alltid är skugga där.
10 ser verkligen bra ut :)
Ett tips till TS är att sätta in en köpes-annons. Det gjorde jag en gång för länge sedan när jag tröttnat på att allt var sålt när jag ringde. Jag fick flera svar!