Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1089 ggr
[Hamster 4 ever]
3

Lek. BENET!

BENET!!!!

Snott från kaninhoppning.ifokus

Leken går till såhär, att det är som en staffet pinne. Du ska skriva som om det är din hund som berättade. Sen efter du skrivit, lämnar du över "Benet" till en annan hund.Din hund får skriva igän om minst 40 hundar skrivigt imellan.

Hej, jag är Bullen…. blablablabla..

Atlaz börjar:

Hej jag heter Atlaz och jag är en…hmmm…SCHÄFER! Jag är snart 1 år och väldigt stor endligt Amanda(lillmatte) 68 cm typ.Just nu ligger jag i min sackosäck och vilar, jag var hos vet. igår.

Det började med att jag fick ett halspand mot fästingar, scalibor säger Amanda och det halsbandet kliade JÄTTEMYCKET! Tillslut lyckades jag klia av det men då satte det på det på nytt! SEdan fick jag ett sort sår som matte fick syn på och så åkte vi till vet. Där fick jag en spruta med något som skulle göra mig lungn men jag blev bara lite hängig och då fich jag andas in en konstig luft som lukdade kostigt och då somnade jag. När jag vaknade hade de rakat bort all päls på halsen. Amanda sa att det var infekterat och derför äter jag mycket medeciner just nu.

Nu måste jag sova så jag kastar iväg benet.Hejdå, jag kanke tar benet senare igän.

[Hamster 4 ever]
0

Putt

nadilda
3

Hej jag heter Dolly! Jag är en liten, vit-orange och väldigt söt lagotto valp.  Jag är exakt 5 veckor och bor just nu med mina 9 syskon och min mamma. Den 16 juni ska jag få komma hem till min familj, det ska bli väldigt spännande. Den 17 maj så var min familj och hälsade på mig jag charmade dom toltalt och trots att vi var 6 väldigt söta flickor så valde dom just mig!  Jag fick sitta i allas knän och alla ville både fota och pussa mig. Föräldrarna till mina blivande småmattar fick nästa dra dom härifrån. Jag är väldigt tuff och gillar att gå på upptäckts färd och att slåss med mattfransar det är jätte kul!

Hejdå, nu tar jag och slänger över benet till någon annan.

[Hamster 4 ever]
0

Kul att någon skrev!

lilla jag
2

Hej!

Jag heter Bella och jag tror det var 8 månader jag fylde den 22/5.

Jag har en jobbig lilla sysster som heter Trixi, men hallå nu var det inte hon vi skulle prata om.

inte för att skryta men jag har värdens bästa lillmatte på 12 sommrar!     Jag älskar att träna med henne för jag får jätte mycket godis när jag gör rätt.

Det ända jag inte förstår, är att hon blir arg när jag biter sönder papper, hon sa att det var läxa vad är det?. jag får inte bita Trixi i läppen när hon sover heller. Själv tycker jag det är jätte skoj.

Skoj tycker jag också att vara ute med matte och syrran med fottbolen el pinnen.

Min matte säger hella tiden att vi skulle bada någon gång, undrar om det är skoj? Varge gång jag hoppar i en vattenpöl så blir hon inte glad, fattar inte vad hon menar med bada då!?.

Woff! <3 min matte och min syrra hälsar

Ps min svenska är inte så bra!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk