Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2404 ggr
amanduss
0

Klövjeväska

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej! 
köpte en klövjeväska på djumagazinet (850:-)

Den gick sönder så fick byta den mot en annan, men sen gick den nya oxå sönder, fattar inte riktigt vad d vart för fel…
Så nu har jag ingen för jag vill köpa en som håller , vet ni något bra märke? 

hade denna:

Du är otroligt saknad! <3

LinaK
4

Rekommenderar märket ruffwear Glad Är himla nöjd med min och vet flera här inne som är. Den sitter jätte bra och är väldigt hållbar.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

amanduss
0

Å, ja den ser ut att ha bra passform oxå :)
Ska ta och kolla efter en sån!

malinroth
0

Nelly har också en ruffwear som jag är väldigt nöjd med. Den sitter bra och verkar vara bra kvalitet, har haft den i ca ett år så den är ju inte använd alltför många ggr än dock. Har tänkt köpa en åt Dimma också :)

Cassii
0

Måste bara fråga.. Hur kunde den kostar 850 kr? Har en sån och den kostade bara lite över 300.. :o Rekommenderar Ruffwear.

Mischa
0

Instämmer med #1

≧◔◡◔≦

amanduss
0

# 4 oj! Vilken skillnad, trodde den va kvalite när den kostade så mycket, vilket lurendrejeri… :/ Och tack alla för hjälpen ! :)

Belethien
0

Tydligen går de lätt sönder, den där sorten. Hunddagiset har sådana och de är alla inne på lagning för tillfället.

Jag köpte också min för ca. 350 kr på Grizzly. Konstigt att det kunde vara så dyrt på Djurmagazinet.

Hälsningar,

Dijana

Kennel Lovestain

EmelieKelly
0

Jag har också en sådan som jag köpte för runt 300!

Mvh Emelie och hunden Kelly Skrattande

www.soderhund.wordpress.com

sofiek90
0

Jag har en väska som är köpt på Grizzly, inte allför dyr. Den har hållt bra i skogen än så länge. :)

MVH

Sofie