Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 2152 ggr
villhailler
1

hejsan hund ägare snart

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsan . hur är det alla .. blir hund ägare snart till en underbar bland ras mellan ;mamman chines creasted,maltese , :pappan Chihuahua,maltes 

har inte ricktigt bestämnt namn än men ja kommer nog på något bra .. här är bild på han

på bilden är han 6 veckor .. hämntar han på måndag den 21/5

villhailler
0

ingen som vill komentera ?

[Sarahansson1]
0

Hej hej ang att ingen kommenterade var nog för att de flesta sover kvart över två på natten. Hur många % är han av varje ras? Hoppas det går bra när du ska hämta honom.

Letfors
0

Vad kul att skaffa valp! Vad har du tänkt att göra med den? Träna och tävla eller bara ha som sälskaps hund? :) Kram

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

TeamRajtantajtan
0

Åh vad söt!

[Sarahansson1]
0

Men va nu fattar jag bada bara min dator som krånglar sjukt mkt? Nu står det att di skrev det vid sju tiden.. Gud vad knepigt

villhailler
0

2# ja vet inte hur man beräknar valpen .. men föräldrarna är 50/50

3# ja du jag skulle vilja tävla med den .. har ju alltid älskat agility .. men har aldrig tävlat , har bara gjort utställning med hundarna i mitt liv .. pluss att man lär ju vänta med å träna på hopp hinder till ja nu kommer jai nte ihåg hur gammal dom måste vara innan.. 

4# tack så mycket den är skit söt .. är verkligen nöjd över han ..

ja har haft många olika hund raser .. :D

LLLINN
2

Men guud så söt!

Han ser ut som en liten Nasse tycker jag ^^. Eller kanske Chippen? Glad

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

villhailler
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja de är ju normalt namn än va mamma sa .. Smegol .. suck .. vi tänkte på Scheppers ,, fast med stavning Zhweppz då blir man lite ensam om de .. finns en massa namn ja tänker på .. hihi Zevs ,Xander , skulle vilja att han har ett namn som låtter fränt men ändå passar han

[Forest]
0

Grattis till bli med valp :) Hoppas allt går jätte bra verkligen söt liten fis ni valp :)

villhailler
0

#9 tackar tackar.. skänns skönt å få nått å ta hand om 

efter cansern å möjligheter att bli mamma svajar så känns de skönt

för ett och ett halvt år sen opererade ja bort en tumör som var lika stor som en leksaks amerikansk fotboll som var i min högra äggstock tack vare de så kanske ja inte kan bli mamma ..

LLLINN
0

#10 Oj herregud, din stackare Gråter. Det måste kännas helt hemskt, jag lider med dig Rynkar på näsan. Men som du säger, nu får du en hund att rå om istället och det är ju alltid nåt! Det finns inte mycket som kan mäta sig med den ovillkorliga kärleken en hund ger en <3

8/5-13 & 1/6-13

villhailler
0

tack ja lägntar sååå mycke tills min bäbis kommer .. köpt en tröja i dag å hallsband å koppel

LLLINN
0

#12 Hihi vad sött! Får man se bild på tröjan? Glad

8/5-13 & 1/6-13

villhailler
0

de kommer å komma bild ^^

[Forest]
0

12, tänk på att du bör köpa mjuka tröjor och att halsband/selar är mjuka med. :) Jag kan varmt rek puppiasele till liten valp finns billigare varianter på dessa även för katter ;) Jag har en som är för katter o till den var det jätte bra koppel med resår i då får inte valparna dessa tvärstopp som det lätt kan bli i fasta vanliga koppel. Du vet väl oxå om att det finns en rassida för dig även om du har blandras så är man varmt välkommen där inne :) tänkte det är flera där inne som har stor kunskap om nakenfisar o deras hud o kan säkert tipsa dig om massor bra :)

villhailler
0

"15 ja vet detta hallsband är mjukt ..  pluss att ja är medlem där men inte så mycke aktivitet

TeamRajtantajtan
0

#6 De måste vara minst ett år ;)

NathalieT
0

Åhhh vad sööt Kyss

Verticalvein
0

Super söt" Jag tycker att han ser ut som en Elliot :)

villhailler
6

Nu är namnet bestämnt de blev trummmmslag .. IDEFIX

Jenniferri
0

Gud så söt <3 :)

// Hannah

villhailler
0

tackar … ^^

meilin
0

Åh, vilken sötplutt! Glad

villhailler
0

tackar .. kommer bli en stolt ägare ..

joheck
0

Vilken sötnos! Han ser ut som en liten rockstjärnaGlad.

villhailler
1

The One And Onley Rockstar IDEFIX .. yeeee W(>.<)W

villhailler
2

han har kommit heeeem nu .. ja är sååå lycklig

LLLINN
0

#27 Vad kuuul Skrattande. Hur går det? Hur är han? Bilder!!

8/5-13 & 1/6-13

bambiiii
0

Ja, bilder!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

villhailler
0

bilder kommer .. de är bra .. men de ärrrr jäääätte mycke arbete .. aldrig vare ute, så han fick känna på gräs första gången i går …

[Forest]
0

30 bor du långt upp i landet, menar aldrig vart ute hos upf låter annars lite lathet om man inte bor där det är -grader ute iaf? Skönt o höra att det går bra iaf klart det blir mycket jobb med liten valp :)

villhailler
0

jag bor i norrsundet .. jo de är alltid mycke jobb men va tusan .. man ska vänja han med gräs oxå