Hundar iFokus

Hundar

Etikettjakt
Läst 1297 ggr
[Tess86]
0

Swedish Game Fair

Någon mer här än jag som ska på Swedish Game Fair i helgen? Det ska bli så spännande, både att besöka Tullgarn, vilket var otroligt länge sedan trots att vi har en stuga inte långt därifrån, och att gå på mässan.

Det verkar vara lite alla möjliga roliga aktiviteter, tävlingar och parad, massor med företag är där och säljer prylar och dessutom får man ta med sig hunden. Det kommer att finnas älg-, björn- och vildsvinstest öppet för alla hundar, jag hoppas att vi får tid för det, så att det inte är fullt :)

[Forest]
0

min jobbar kompis ska dit, hon prata som tusan om detta o enligt henne ska det vara trevligt o roligt. Hoppas du får en bra dag där :)

[Tess86]
0

Det var egentligen min sambo som skulle dit och ville få med mig och nu när jag läste om det så lät det riktigt trevligt. Och så när Skade får följa med också så blir det ju en dag för hela familjen :) Det ska bli kul att se rasparaden, med bara jakthundsraser.

jgs09001
0

Sambon jobbar redan med mässan och är där hela veckan. Eventuellt åker jag och hälsar på han på lördagen.

[Tess86]
0

#3 Vad skoj! Vad gör han/jobbar med på mässan?

jgs09001
0

Han bygger upp mässan, ser till att allt fungerar under mässan och river den när det är över. De är ett ganska stort gäng och har riktigt kul trots hårt jobb.

[Tess86]
0

Det låter som en kul jobb även om det säkert är tufft som du säger.