Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1564 ggr
Ronja06
5

Stor + liten. Visst går det!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Astrid (10 månader) och Yim (ca. 4 månader) leker i gröngräset förra sommaren. Helt ljuvliga!

Mvh Emelie Förlägen

sofiek90
0

Vilka sötnosar :) Jag har också en stor och en liten, mina är bästa vänner i vått och torrt :D

MVH

Sofie

[schäfernronja]
0

Nej men fy så sjukt söta! Två av mina favorit raser också, riktigt fina är dom! Skrattande

Jenna_Nord
0

Haha sicka sötisar! Skrattande

Mvh Jenna

joheck
0

Jättesöta! Min papillon gillar att leka med en golden tik, det är rätt stor storleks skillnad där med. Men dom verkar ju veta att man ska vara lite försiktigare med dom små.Glad

russin
0

#4 tyvärr vet inte alla hundar det och jag har lärt mig vara försiktig, för det behövs så lite för att det ska gå felGlad

När min 1,5 åring röntgades i vintras för en misstänkt  mindre ryggskada, så syntes det på hennes bäckenfog att hon blev trampad på där av en retriever som valp. Bäckenfogen är sickzackad istälket för rak. inget hon kommer ha problem med i framtiden, men det visar ändå hur lätt det kan gå fel. Hade hon blivit trampat på andra sidan av ryggen/bäckenet, så kanske det blivit värre.

Den misstänkta ryggskadan visade sig vara en mjukdelsskada (inte konstigt med hennes vilda racerfart), så det läkte med "ta det lugnt" och stretchingSkrattande

joheck
0

#5 Jo det kan ju förstås var olika mellan hund och hund. Men den här tiken visste det i alla fall. Hon låg mest ner och sträckte sig efter min pojk. Dom va så söta ihopKyss.

EmelieKelly
0

Gud vad söta! Haha Yim leker så gulligt också :D

Mvh Emelie och hunden Kelly Skrattande

www.soderhund.wordpress.com

MikkansBuse
0

Men gud så underbara! :D Det är så fantastiskt att endel vet när dom ska vara extra försiktiga ^^

dundeer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så underbart! Ja jag har en Schäfer (7månader) och en russkey toy (8månader) Dom är absolut bästa vänner, vad om än händer! :D

carsbo
0

gud så underbart att se! hur den stora faktist inser att han är mycket större så han tar det lite lugnt! Kyss

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights