Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 4234 ggr
Jenna_Nord
2

Helt OT-Djurvakt över helgen :)

Denna helgen spenderar jag, hundarna och kaninen hemma hos min mamma som är på semester. Så vi är snälla och passar huset och våra två katter som bor här Glad
Förra veckan kom mammas granne och frågade om inte jag kunde vara snäll o passa deras djur medan dom var borta, och eftersom jag redan ska passa katterna och hundarna här så tänkte jag varför inte :)

Så från o med idag är jag helt ensam med.. 3 hundar, 3 katter, 2 kattungar, 2 hästar och 1 kanin. Kan ju säga att jag har rättså fullt upp Skrattande

Kattmamman och ungarna fick stanna hos grannarna så dom inte behöver byta miljö. Dom är bara 5v gamla :')
Har inte varit i ett stall på över 2 år heller, så jag hoppas innerligt att de inte regnar för mycket så jag slipper jonglera med hästtäcken Oskyldig Haha mest för hästarnas skull.. Och min.. Dom är ganska så stora, och mina 158cm räcker inte långt asså Skrikandes

Först var jag lite osäker på hur det skulle gå med deras hund eftersom jag hade kaninen med mig och han är en jakthund.. Har kollat runt lite på skk och tror att han är en Bayersk viltspårhund. Kan lägga upp en bild senare, kanske någon som vet vilken ras han är!

Men iaf så gick det över förväntan! Vilket är skönt så han slipper tillbringa nästan all tid i stallet. Tog med hans bur och där ligger han nästan hela tiden och bryr sig inte så jätte mycket om kaninen.
Planerar att ta massa bilder så de kommer nog upp lite allt möjligt de kommande dagarna! Skrattande (vid sånnahär tillfällen man önska att man hade en riktigt bra systemkamera Obestämd.. Om de är någon som vill skänka en så är de välkommet Flört )

Mvh Jenna

Loveradio
0

Så himla mysigt med en massa djur Skrattande och skönt att det gick bra!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

monstermash
0

Vad mysigt! Då har du fullt upp i helgen då. Skrattande Skönt att det gick bra med hunden och kaninen också!

Jenna_Nord
0

Ja jag njuter verkligen Skrattande

Mvh Jenna

Jenna_Nord
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kattunge-tösen Glad

Mvh Jenna

Jenna_Nord
1

Harmony, kallas också snäckan :) Hon står för den busiga och envisa delen i hagen!

Mvh Jenna

Jenna_Nord
0

Osså lilla Eragon! Som jag troor är en Bayersk viltspårhund. Eller en blandning, vet inte om han är renrasig :)

Mvh Jenna

joheck
0

Åhhh, vilken ljuvlig kattunge! Frågar du mig så finns det inget sötare än en kattunge. Jättebra bild på henne också! De andra djuren är jättefina också förstås, men det finns inget riktigt som en kattKyss.

Kul att få vara med en massa djur hela helgen!

monstermash
0

#4 - Vilken söt kattunge, den i bakrunden såg också väldigt gullig ut! Fler bilder på dem små? Oskyldig

#5 - Gillar bilden, fin häst!

Jenna_Nord
0

#7 Nä kattungar är verkligen farligt att träffa och se på! Helt bedårande är dom Kyss Kan säga att de är tur att grannen ska behålla båda två, annars hade jag aldrig klarat av att passa dom Flört

#8 Ska lägga upp några till innan jag går o lägger mig, men ville inte störa ungarna o mamman alltför länge. Så mycket mer kommer de i helgen! :D
Och tack! Glad

Mvh Jenna

Jenna_Nord
2

Lilltösen igen! Glad

Mvh Jenna

Jenna_Nord
2

Lill-killen Glad Fick inte lika många bra kort på honom idag, han vägrade vara still och min kamera är inte den bästa.. Men tänker inte ge upp! Flört

Mvh Jenna

Jenna_Nord
4

Tösen fular sig Flört

Mvh Jenna

Loveradio
0

#12 Haha söt bild :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Jenniferri
0

Så bedårande kattungar Skrattande

// Hannah

Jenna_Nord
0

#13 Tack! :)  Hade tur som lyckades fånga det!

#14 Tack! :D

Mvh Jenna

Jenna_Nord
0

Tyra och Eragon kommer bra överens! :)
Ja alla tre hundarna, vilket är riktigt skönt!

Mvh Jenna

monstermash
0

#12 Kyss Vilken sötnos!

Jenna_Nord
0

#17 Hon är rätt charmig! :)

Mvh Jenna

Jenna_Nord
0

Min lilla fisTyra Glad

Mvh Jenna

Jenna_Nord
2

Syskonen =)

Mvh Jenna

Jenna_Nord
1

Tyras ben-tuggar-stil är lite sådär.. one of a kind Glad

Mvh Jenna

Jenna_Nord
0

Hittade fågelbebbar i trädgården också! :)

Mvh Jenna

MoaW
0

#22 å är det i en vattenpump? fåglarna får alltid bebisar i våran vattenpump Förvånad

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Jenna_Nord
1

#23 haha jaa! Förvånad vad häftigt!

Här är pappa eller mamma på väg ner för o mata! :)

Mvh Jenna