Helt OT-Djurvakt över helgen :)
Denna helgen spenderar jag, hundarna och kaninen hemma hos min mamma som är på semester. Så vi är snälla och passar huset och våra två katter som bor här 
Förra veckan kom mammas granne och frågade om inte jag kunde vara snäll o passa deras djur medan dom var borta, och eftersom jag redan ska passa katterna och hundarna här så tänkte jag varför inte :)
Så från o med idag är jag helt ensam med.. 3 hundar, 3 katter, 2 kattungar, 2 hästar och 1 kanin. Kan ju säga att jag har rättså fullt upp
Kattmamman och ungarna fick stanna hos grannarna så dom inte behöver byta miljö. Dom är bara 5v gamla :')
Har inte varit i ett stall på över 2 år heller, så jag hoppas innerligt att de inte regnar för mycket så jag slipper jonglera med hästtäcken
Haha mest för hästarnas skull.. Och min.. Dom är ganska så stora, och mina 158cm räcker inte långt asså 
Först var jag lite osäker på hur det skulle gå med deras hund eftersom jag hade kaninen med mig och han är en jakthund.. Har kollat runt lite på skk och tror att han är en Bayersk viltspårhund. Kan lägga upp en bild senare, kanske någon som vet vilken ras han är!
Men iaf så gick det över förväntan! Vilket är skönt så han slipper tillbringa nästan all tid i stallet. Tog med hans bur och där ligger han nästan hela tiden och bryr sig inte så jätte mycket om kaninen.
Planerar att ta massa bilder så de kommer nog upp lite allt möjligt de kommande dagarna!
(vid sånnahär tillfällen man önska att man hade en riktigt bra systemkamera
.. Om de är någon som vill skänka en så är de välkommet
)
Mvh Jenna
Så himla mysigt med en massa djur
och skönt att det gick bra!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Vad mysigt! Då har du fullt upp i helgen då.
Skönt att det gick bra med hunden och kaninen också!
Ja jag njuter verkligen 
Mvh Jenna
#4 - Vilken söt kattunge, den i bakrunden såg också väldigt gullig ut! Fler bilder på dem små? 
#5 - Gillar bilden, fin häst!
#7 Nä kattungar är verkligen farligt att träffa och se på! Helt bedårande är dom
Kan säga att de är tur att grannen ska behålla båda två, annars hade jag aldrig klarat av att passa dom 
#8 Ska lägga upp några till innan jag går o lägger mig, men ville inte störa ungarna o mamman alltför länge. Så mycket mer kommer de i helgen! :D
Och tack! 
Mvh Jenna
#12 Haha söt bild :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Så bedårande kattungar 
// Hannah
#13 Tack! :) Hade tur som lyckades fånga det!
#14 Tack! :D
Mvh Jenna
Vilken sötnos!
#17 Hon är rätt charmig! :)
Mvh Jenna
#22 å är det i en vattenpump? fåglarna får alltid bebisar i våran vattenpump 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.