Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 1008 ggr
Katten_
0

SÅ GLAD!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Skrev ett inlägg här förut, gick inte som jag tänkt mig med kommentarerna men vi har nu löst valpstadiet så vi kan vara hemma med den, jag mamma och min storasyster mixar :) 
Men i alla fall! Sååå, i midsommar välkommnar vi eurasier valpen Troy! <3

Ser ut såhär som valp tror vi!

Ja, som sagt. SÅååå glad! :D

/Christel

/Christel & kaninerna! Glad

Beckibus
0

Va roligt! Lycka till med den! Socker söt! Menar du tråden om hur länge en valp kan vara själv? :) Har h*n något namn?

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Magrat
0

Men då gav väl ändå kommentarerna något om ni faktiskt löste det så att någon alltid kan vara hemma med honom?

Oavsett så är han otroligt söt och tiden lär gå rätt långsamt fram tills midsommar misstänker jag. Hur gammal är han förresten? Han såg äldre ut än vad jag fick intryck av i din andra tråd.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Katten_
0

#1, ja det menade jag, ja det är en kille och han heter Troy, nej bilden är inte på honom ;) Har kommer se ut så när han är valp, den färgen ;)

#2, ja, eller mamma kunde ta ledigt ett tag ;)

Ja tiden går såååå sakta! Som jag sa, det är inte han utan han kommer se ut så ;)

/Christel & kaninerna! Glad