Bilder på Hugo när jag haft honom

Söt hund men ack så liten. Vad heter husse då? hehe
jaa han va liten där:)hehe det e syrrans kille:;) han heter Jesper.. spelar gitarr å sjunger::P
Han är sååå söt….man blir lite valpissugen =) Hrmmm snygg kille också, att du inte satte ut honom på tråden med snyggingar? ;)
Åhåhåhå kardemumma….vilket dreggelobjekt!!!!! Har han gummirumpa också 
hahahaa.. gummurumpa:D va menar du ne.. de om han har en mjuk eller hård….?
Nope det är om han har en 10 poängs rumpa….en sån där man vill klämma på 
hahaha men Lotta då,, =D
Upps tagen på bar gärning *viskar* Sssss Malin….jag väntar på en bild…måtte hon få tag på ett 

Som jag sade i en annan tråd.
Snuskiga, snuskiga tantisLotta 
ohh Hugo e ju för söt.. =)
haha snuskis tantis =D
Upps nu vart man omdöpt också och allt tack vare dumma Nicki =)

Hihi!
*räcker över en dumstrut jag fick av ÅsaF*
Vill ha, vill ha!!! Kom till mamma så ska jag ta hand om dig ;)
Tar inte imot nån dumstrut…har du fått den så har du *fniss*

Den var ju till dig dummer. Du tappade den i en annan tråd, så jag ville bara vara snäll att ge tillbaka den.
Men jag ser att du är fullt upptagen att dreggla 
Hehehe skojar du inte har jag tid med dumstrutar…jag har informerat Åsa om att jag inte passar i en…så jag slapp =)))
dummstrut o så får man ställa sig i hörnet =)
hahaha.. Lotta! nu får du ta och snörpa åt! Du kan ju inte själa helenas systers sambo? .. tänk lite.. klart han kommer springandes till dig direkt.. så kan du väl ändå inte göra.. eller?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Lotta ska ut på killjakt =P

Ohh, då blir Jonny glad vill jag lova. Så har han aldrig blivit vansinnig på mig förr så blev han då. Hualigen, han tycker nog jag lurat med mig Lotta på tillräckligt med knäpp saker i våra dagar :-) Förstår om hon ger sig ut på killjakt för att jag lurade in henne på iFokus förrut en gång. Hualigen, bäst jag rymmer.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha snart kommer jonny springandes mot erat hus Åsa =)

hualigen. Fast det är klart. Ska han springa hit. då orkar han inte jaga mig sedan :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha nee då kan du va lugn, han däckar utanför dörrn =P
Hahaha Åsa du kan nog börja kuta eller låsa in dig någonstanns….jag kan ju lova att du inte fick det lätt…och inte jag heller 
Lisette det kan jag visst…*dregglar* Lammkött det är ju bara så läckert ;)
hahhaha… jag får se honom varje dag:P
Orättvist *lipar*