Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 1604 ggr
ellenek
0

Bodils Zigum söker sina syskon

Hej!

Skulle vara roligt att höra hur min hund Bodils Zigum ( Rut) föss 2002-05-10 har det . Om någon vet något om dessa hundar så skulle jag bli hemskt glad.

Bodils Zakris H
Bodils Zelda T
Bodils Zigrid T
Bodils Zolveig T

Mvh Rut oxh matte Ellen

Mysisa
0

På tre av dom finns det kontakt uppgifter till ägarna på avelsdata

minavitas.wix.com/kennel

ellenek
0

Ok … tack !   Då återstår bara resten … om dom nu fortfarande finns i livet.  VBore bara så roligt att veta då Bodil själv inte finns med oss längre och kan svara på sådanna frågor

ellenek
0

Det är visst bara Bodils Ziri och Zelda som saknas nu såg jag. Så om någon vet något om dom så skriv gärna något . :)

thilda-
0

Kolla med dom andra som har syskonen om dom vet?

ellenek
0

Det är tyvärr ingen som svarar på sms och jag vågar inte ringa ifall hunden gått bort eller så …   :(

thilda-
3

Äh, bara till och ringa.. Frågar man inget, så får man inget veta :D

ellenek
0

Det är förvisso sant …..

Belimas
0

Kolla med foxklubben om de kanske kan lägga ut en efterlysning eller något ? =)

//en som också har haft fox från Bodil.

ellenek
0

Bra idé… det ska jag göra   :)

ellenek
0

Har privat allt nu men ingen tycks vera något om Ziri och Zelda … Låter frågan stå kvar om någon klåvet något flertal fler bra tips

Belimas
0

Kom på en till sak, om du har facebook så finns det en grupp där för släthårsfoxar, där kan du ju också lägga ut en annons. Vet att många uppfödare brukar skriva där, eller har åtminstone, samt en hel del foxägare så du kanske kan få något napp där =) Här är det inte många som håller på med foxar så att säga så chansen att hitta här är nog minimalt tyvärr.

Gruppen heter "Smooth Foxterrier - Släthårig Foxterrier" och är en öppen grupp.

ellenek
0

Tack … har just skickat en medlemsansökan till sidan .  :)