Träningsträff STHLM.
Hej!
Gör en sån här tråd igen. Nu är ju snön nästan borta och man kan börja träna på "riktigt". Finns det ingen mer än jag här inne som föredrar att träna med hundarna ist för promenad + lek?
Klart det kan vara kul med promenader också. Men för tillfället gillar både jag och min hund mer träning. Jag åker var som helst i Stockholm och en helg är att föredra. Finns det någon eller några fler som vill träffas och träna? 
Hänger oftast på om det är SSBK som gäller! 
Vi vill gärna vara med på hundträff. Vi tränar ingenting så det är helt nytt för oss men kanske är detta ett bara tillfälle att få lite hjälp och lära sig nått nytt samtidigt som hundarna får träffas? OBS Soya må vara en liten pudel men är en riktig tuffing, hehe. dvs större hundar skrämmer inte! Joo rottisar pga en olycka men vi tränar gärna bort de!
#2 Både Cassi och jag har små hundar :) Min hund är också rädd för rottweilers.
#2 Min hund är rädd för flattar, o ja som #3 skriver så har vi båda små hundar :)
men det är ju fantastiskt =) vore super kul att hänga på nån dag!
Helgen? :)

Skulle jättegärna också träffas för tex. lydnads/agilityträning om jag bara hade haft en hund som gillar att träna… ;) Om det inte är så att någon är duktig på personspår för det är det enda som min lilla verkligen gillar och det som går att träna med henne, dessvärre har vi inte kommit sådär himlans långt precis pga. av min okunskap så vi behöver verkligen få träningshjälp =)

Fast kan ju tillägga att hon kan gå en fantastiskt fot om jag har gottigt godis i handen… räknas det? =)
hehe vi kan inte heller nått om träning =) jag kan tyvärr inte i helgen.. ingen som kan på vardagar?
Jag och Cassi var på stockholmsavd idag, var jättrblaskigt och kladdigt. Så om ni åker dit, packa ner gummistövlar :)
Jag skulle gärna träffas och träna någon gång! Vore jätteroligt =) Har i och för sig en 5,5 månaders valpis så jätteintensivt blir det väl inte, men det funkar väl kanske i alla fall?
Min och Billys blogg: WWW.ELINSELIN.SE/WORDPRESS
Absolut! Alla tränar på sin egen nivå! 
Jag kanske vill hänga med nån gång, men vi kommer nog mest gå vid sidan av och fokusera på kontaktträning/skvallerträning. Han har väldigt svårt att koncentrera sig på vanlig träning (så som freestyle, agility etc) när det är hundkompisar i närheten nämligen
. Jag kan dock inte närmsta två helgerna, hehe 
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#13 Men det kanske går lättare om du får hjälp? Jag kanske kan försöka hjälpa dig att få honom mer intresserad av träningen, har nämligen varit i precis samma sits som du :)
#14 Tack så mycket, men det är egentligen inte nödvändigt. När lapphunden kommer så kommer ändå mestadels av mitt fokus ligga på att träna honom, så för min skull är det inte jätteviktigt att få Sixten intresserad av träningen 
8/5-13 & 1/6-13
Härligt! Vad kul =) Vore jätteroligt att träffas och träna någon gång. När/var/hur/vart? :D
Jag hänger gärna med! :)
Mvh Emelie och hunden Kelly 
Söndag? 
Jag skulle gärna vilja ha hjälp med att ni testar att hantera min hund, och mata henne med godis!
Om ni fortfarande gör det i augusti så hänger jag och Tintin gärna på. Vi bor där inte riktigt än bara.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Jag kan inte hänga med på söndag, inte nästa helg heller, men ni kan ju åka ändå! SKriv här bara om det blir fler träffar 
8/5-13 & 1/6-13
Jag kan inte heller På söndag utan bara nästa lördag, men jag håller med ovanstående om det sista ;)
Men åhh jag är löjligt seg på att se saker i forumet.. nån som har lust att ses och träna nästa lördag? :)
#22 Kan inte då 
Jag är gärna på! Har en schäfer tik på 2 år :)
Någon som vill åka till någon klubb i helgen och träna? :)
Mööh jag vill men jag har dansuppvisning hela helgen 
8/5-13 & 1/6-13
Hmm jag har rätt mycket i helgen, men kanske hinner ändå! Beroende på vart och när :) Vad hade du tänkt dig?
Jag ska träna på stockholmsavdelningen i helgen :)
Jag kommer också vara på stockholmsavd i helgen, jag är där på lördag 
#29 Då ses vi :) kommer väl vara där typ 15:00
#30 Jag är nog där klockan 1 så vi kanske hinner gå :(
#31 okej synd! Är upptagen 11-14 nämligen, sen ska jag hem, packa och så
Hej! Ny här på den här sajten. Jag har en Rottweiler valp på snart 3 månader. Skulle vilja gå på en hundträff då. Har ni bestämt dag? Vad brukar ni hitta på? :)
Mvh Michelle