Hundarna får ben
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är en video på när mina hundar får ben =) Den första hunden, Ludde, Har väldigt svårt att förstå att han faktiskt får saken man ger honom och den andra, Lucas, Tar gärna det direkt =)
nähä, jag kan tydligen inte lägga upp den
Du kan lägga upp videon på youtube och sedan länka :)
Mvh Jenna
#2 Kan man inte göra samma sak på facebook? för det är det jag försöker göra, men jag får upp videon men där står att den är 0:00 i speltid istället för 0:30, för på fb funkar den som den ska.
Hmm konstigt :/
Mvh Jenna
#4 Om jag bara länkar då, kan du se den då om du går in på fb?
https://www.facebook.com/photo.php?v=306593736087446&set=vb.100002104667406&type=2&theater
Nä, de står att Materialet är inte tillgängligt för tillfället.
Kan de vara för att du endast har inställningen att bara vänner får se det, och att de inte är officielt?
Mvh Jenna
#6 ja det är kanske möjligt men nu har jag lagt det på Youtube så nu ska det nog gå =)
Haha 
Vad lustigt, så är de här hemma också. Den ena tar benet med en gång och sticker, medan den andre måste jag verkligen försäkra om att de är ok xD
Mvh Jenna
#9 Haha då är jag inte ensam iallafall =) Ludde är väldigt seg alltid. Det tar valpen en halvtimme att tugga upp benet och för Ludde tar det 1 och en halv timme =)
putt
Så söta
min hund är som Ludde. Först ska det luktas och sen tar han benet väldigt försiktigt och springer sen iväg.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#12 Tack så mycket =)
#13 Hahaha, det finns tydligen en hel del som våra då :p
Söta :) Här räcker ben i oändlighet nästan, köper oxå som du mjukare fast runa ben o de räcker hur länge som helst. Köper jag små korta ben så går de åt mycket snabbare, men så har jag småhundar. Söta hundar har du TS sött o se Ludde så försiktig o fin ja din andra hund tog det försiktigt oxå. 
#15 Haha, Lite mer motstånd gör att det räcker längre =) Tyvärr får Ludde bara tugga sånna här ben eftersom där inte får komma vassa benbitar ner i magen på honom. Ja de är väldigt försiktiga med de stora benen men med små godisbitar får man akta fingrarna :p Ludde vet att han inte får bita mig i fingrarna så det gör han inte men valpen, Lucas då, hugger när han tar godis. Men det är något vi jobbar på =)
putt
putt
Haha va roligt att se att du också har en "polis".. ;) De såg väldigt nöjda ut över sina ben!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
#19 "Polis"! Vad menar du, fattar inte riktigt 
#20 Som ska undersöka och kolla att allt stämmer innan man kan äta den;)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
#21 Jaha, haha ja så är han med allt =D
putt