Regn - deprimerande
Bara min hund som blir riktigt deprimerad av regn och vägrar gå på promenader? Hon ser jätte ledsen ut och jag får nästan släpa fram henne om vi ska komma någonstans! Haha :)
Sixten är också så (oftast). Efter någon kilometer brukar det funka, men oavsett regn-mängd så stretar han alltid emot i början :P
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Haha :D
Min finska lapphund traskar på i alla väder! :) De skulle väl vara heta och extra varma sommardagar som hon hellre ligger i skuggan istället :P Amstaffen är ju då tvärt emot. Älskar sol och att sola, och ser rätt ynklig och deprimerad ut när vi går i regn. Hon ser noga till att undvika alla vattenpölar 
Mvh Jenna
Min hund har ingenting emot att vara ute i regn och deppig verkar han inte. Vilar mycket men det är vad han ska göra inomhus, ute får han härja och ha sig. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
min hund vänder i dörren när det spöregnar ute.
När vi var på kurs och det ena kurstillfället regnade så sa jag det att hon var inte på humör för regnet, och tränaren sa att han såg det. Hon är alltid jätteglad och vill så mycket, men då när det regnade vägrade hon göra något och var totalt ofokuserad, ville bara hem :´)
Debbie blir lite segare och verkar inte uppskatta promenaderna riktigt lika mycket när det regnar ute 
- Mvh Emma
Kelly blev så förut men hon har insett att matte släpar ut henne iallafall ;) Förut vägrade hon gå i regn och nu är vi ute i två timmar och tränar i regn! :)
Mvh Emelie och hunden Kelly 
Både Grim och Evi vill gärna vända i dörren när de upptäcker att det regnar.. Staffar i ett nötskal.
Så de gör det de behöver fort som fasen och sen vill de in.
! Min teori är att han inte gillar när öronen blir våta^^.