Hundar iFokus

Hundar

Etikett: debatt
Läst 1012 ggr
[Surina]
0

26-27 Maj Stockholm utställning?

Hej!

Vilka ska till Stockholm den 26-27 maj ?! Skrattande Jag ska dit den 26th längtar!

Ska du ställa ut eller bara titta ? Vilken hund ska du ställa ut iaf du ska det?

monstermash
0

Tyvärr ska jag inte dit.

joheck
1

Inte jag heller. Bor för långt bort… Du får ta en massa bilder och lägga upp!

Beckibus
0

Tror inte att jag ska inte planerat iaf..

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

russin
1

Hade tänkt anmäla mig tills jag såg avgifterna….

Väljer andra utställningar istället, för tyvärr är dom i Stockholm hutlöst dyra ! Det får räcka med Stora Stockholm i vinter.

Belimas
1

Jag ska dit den 26:e, ska ställa 2 tibbar =)

Changrila
0

Skulle det råka vara fint väder osv så kanske jag åker och tittar i alla fall. Ställa ut-biten skippar jag.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

[Wolverina]
0

Hade tänkt ställa då jag gjorde de förra året men tror inte det blir nåt iår dock, ska ev dit och titta på lördagen!

Michaela-N
0

Var är det? Åker gärna och tittar.

Changrila
0
jgs09001
0

Jag valde att ställa i Österbybruk istället samma helg :)

Belimas
0

Glöm inte myggmedlet då bara ;-) Anledningen till att jag valde bort Österby trots att det är betydligt närmare dit än till Vallentuna Oskyldig

jgs09001
0

#11 Jag har sommarstuga i Tärnsjö (Nedre Dalälven) så jag är van :P Dessutom gillar inte myggen mig speciellt mycket (till min glädje).

[Empisen]
0

Var där förra året, så kanske åker dit i år igen då. Dock ställer jag ingen hund. Fotar bara isåfall, kanske shoppar lite Glad

Belimas
0

Ja där är det ju redigt med mygg också Flört, önskar att myggen avskydde mig men icke annars gillar jag Österby som utställningsplats om det inte hade varit för myggen då Glad

Viccan92
0

Hade varit roligt men jag och pojkvännen har hyrt en stuga den helgen. Vi ska ta långa hundpromenader och bada istället.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

NathalieT
0

Jag tror att Pelle ska ställas ut då! Ska dock inte dit själv :)

Eskimonica
0

Jag ska dit på lördagen, ska ställa  två juniortikar och en öppenklasshaneSkrattande

www.myrvangs.se