Min valp
Supersöt! Vad heter godingen? 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#2 Det lutar åt Urax, men har inte bestämt helt hundra än :). Jag saknar honom som sjutton redan! Vad kan jag göra för att inte dö av längtan de kvarvarande tre veckorna? :P
#3 Fint namn tycker jag
Låter bra när man säger det.
Jadu, den där frågan är nog omöjlig att svara på. Då det är tortyr när man går och väntar på att få hem valpen
Bara att härda ut och stå ut. Försöka syssellsätta sig med att läsa på om valpar och hundar i allmänhet
Lycka till nu!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#4 Jag gillar "ur"-namn och sambon har godkänt namnet (vi har haft svårt att komma överrens) så det lutar starkt åt det, bara att jag är en jäkla velpotta!
Jodå, jag läser allt jag kommer över i princip! Köpt jag vet inte hur många "Allt om hundar" över nätet! Men det är lite "skönt" att längta också, kul att se fram emot något så mycket :).
Jag trodde inte man kunde knyta an så starkt till en valp efter bara några timmar tillsammans men jag är helsåld! Kan hänga ihop med att jag avvaktat bra många år innan jag kände att det var ett bra tillfälle, så han är efterlängtad :).
Kommer troligen tjata hål på alla i min närhet ännu mer nu än tidigare :P
ååh vilken gosevalp :D
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag tycker ni borde döpa honom till Lurvax :P så söt
Grattis super söt valp :) Lurifax kan vara sött med o kallas för Luren 
Så söt 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Urax är ett bra namn 
Så söt valp.
>>>Malum domesticum<<<
Jag tycker han ska heta Filurax! 
Tack alla!
Det är bestämt att han ska heta Urax nu ;).
Längtan är enormt stark nu! Det jobbiga är också att uppfödaren bor 5 timmar bort från oss så kommer troligen inte ha möjlighet att hälsa på förrän det är dags att hämta hem honom!
åh så söt! Jag ska åka och kolla på min valp för första gången på lördag!! Can't wait! 
Men åå alla skaffar ju valp nu!!!! Super söt! Lycka till med honom! Vad är planerna?
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Gud vad söt! Man smälter ju :)
Mvh Emelie och hunden Kelly 
Planerna är att testa på lite allt möjligt och se vad som passar oss båda bäst! Jag är inte så kräsen ;). Men vallning blir det definitivt att testa på och även agility, lydnad, freestyle samt någon bruksgren :). Får se vilket av detta som passar oss två bäst!
Nu är det snart bara en vecka kvar! Åh, har förberett i ett halvår nu men ändå känner jag mig inte förberedd nog :P
#15 Vad är det för ras du ska skaffa? :)