Fy alltså...
Sånt här gör mig sur *muttrar*

Jaa, stackars hund. 12 veckor och ska redan byta hem.
Men gud…
Hm, låter väldans konstigt. Har deras liv förändrats så mycket sedan valpen var 8 veckor?
Nä, snacka om att inte tänka genom sitt beslut!!
hmm ja tydligen kommer folk på sånt redan 4 veckor efter dom hämtat hunden… suck.. aja nu vet man ju inte exakt varför men man tycker ju ändå att dom borde vetat lite mer än 4 veckor framåt.. =/
Den valpen ser strykrädd ut
är nog bra om den kommer från där den nu bor. Den ber om hjälp,ser ni inte det?
Stackars valp…kan inte begripa hur folk är, dom kan ju som sagt inte tänkt efter innan dom köpte valpen. Undrar om den har stamtavla….om jag hade haft tiden nu så hade jag ringt på en gång, den såg ju grov och fin ut =))
den va riktigt söt.Lotta kom igen;)
Hehe jag väntar nog på en valpis från Action snygging =)
äsch, så kommer du komma med att du inte har tid då heller.. man får ju ta sig tid lotta.. de är vad jag alltid har sagt
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Du ska ha för tid du…jag ska ha tid då…så det så =)

Oh, gud så söt den är. Ge hit den till mig. *ler*
Tur är väl iaf att den inte var så gammal. Den hann ju knappt aclimatisera sig hos dom nya ägarna. Tror inte att den far illa av att flytta redan.
du ska få på moppo lotto:P nu är de verkligen dax för mig och sova.. jag är helt själv på forumet och skriver massa absurda grejer;P haha.. usch mig!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Den var fin. Antagligen en tik då hon är så pass smal i nosen och har lite längre stop. Men en söting. Hon borde inte ha några problem att hittaa ett nytt hem. Och inte tyckte jaghon såg strykrädd ut. Mer avslappnad och rätt nöjd i solen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#13# Hi, hi samma tyckte jag. Vi ÄR lika Åsa.
Tänker du giva mig på moppot…det är inte snällt Lisett ;)

#14: haha, japp vi är nog det. Därför jag nog måste övertala gubben att vi måste gå på Eskilstuna zoo igen. Sisst vi var där höll de på att få hjärtattack när de såg min mage och fick veta att jag var beräknad att få barn om tre dagar. ;-) Skulle vara små kul att komma dit och visa upp resultatet. Dessutom var det första gången på flera år alla i personalen fick åka runt i småbilar på området och leta efter sonen våran. Han försvann från oss efter fem minuter inne i parken. kom tillbaka gjorde han visserligen självmant efter två timmar och var måttligt föbaskad över att vi hade försvunnit. ;-)
Audiatur et altera pars
12 veckor och redan tidsbrist? Suck

Ja fast kanske är det bäst för hunden att de reagerar redan nu. Vore värre om man väntar ett halvår och så får man en schäfer i trottsåldern. Skojboj med en sådan omplacering. Hamnar de i fel händer ja då lär den stackarn snart vara ute för omplacering igen.
Så jag tycker det är superbra att deomplacerar redan nu. Men tycker det är tragiskt att det inte finns en ansvarsfull kennel bakom som tar sitt ansvar.
Audiatur et altera pars
Jo visserligen, men ändå.

Och jag tycker att människor som inte tänker igenom sitt hundköp mera är tragiska….

Strykrädd ser den väl ändå inte ut. Tycker den ser ut som vilken schäfervalp som helst som ligger och lapar sol.
Hoppas att de snabbt hittar ett nytt hem, så den kan få komma till ro och få någon som kan ge den den tid den behöver.

#16# Ha, ha. dom minns nog er i Parken zoo efter den bravaden. Hojta om ni kommer till stan.