Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 1069 ggr
Labolina_73
0

hundfoder

nej nej,,, inga frågor om vilket som är bra..;-)

jag undrar bara om någon vet ett torrfoder där det är lite större bitar men till mindre raser?

//Linda

joheck
0

Jag råkade få hem Eukanuba small och medium istället för bara small, det fodret hade större bitar. Fast Eukanuba ska ju inte vara så braObestämd. Annars har ju Magnusson och Taste of the Wild hyffsat stora bitar, fast dom fodrena är ju inte specifikt för små hundar.

russin
0

Men det är ju vara leta bland alla foder som inte har foder indelade i raser - eller ta medium bland dom som har i olika storlekarFlört

Jag menar - just små hundar behöver inte annat innehåll än större raser, utan man går efter aktivitetsbehov mm - och det finns mängder med foder som har mellanstora bitar.

Labolina_73
0

#2 hahaha ja jo leta var det ja,,,, det var just det jag tänkte slippa.. :-)

jag vet inte om ni veta hur stoa main coonbitarna är på RC-s kattmat,, men mina katter fick en sån provpåse bit tillfälle och Bissa (min hund) fick tag i några biter och hon fullkomligt älskade att tugga dom bitarna,, dom var hårda men endå spröda men hehe jag kan ju inte gärna ge henne kattmat.. :-D

//L

russin
0

Lättast är ju om du först säger vilken typ av foder du vill ha - vad för innehåll, fett och proteinhalt mmGlad