Ny Här !
Jag är ny här på hundar i fokus. Blev tippsad om denna sida så jag tänkte jag går med och ser vad för intressanta inlägg som skrivs.
hej o välkommen!
hej o välkommen.. här ska du nog trivas bland tantisar o snorisar =)
Vad kul med en nying…har är det bara att hoppa in och känna sig som hemma =)
*viskar* Är du tantis eller snoris? ;)

Ja som sagt får nog räkna mig som "tantis" hehehehehhe. Men jag tackar och bugar för välkommnandet. Ska bli skoj att jämföra detta forum mot ett annat forum jag är medlem på.
dom flesta tycker bäst om detta hundforum då d e ganska lugnt här inne o aldrig bråk o tjaffs o påhopp som d kan bli på endel andra hundsajter…

Det är bla för påhopp och bråk som jag tänkte testa ett annat forum. Är som sagt medlem på vovve.net också. Men där är det allt som oftast påhopp och irritationer.
Jaja, fler tantisar! Så vi får ordning på snorisarna. :)
haha oss behövs d inte hållas iordning på, vi som e så snälla o fredliga =D

Välkommen till FHIF
Och det är då en förkortning på flamsiga hundar i fokus.
För det flesta mattarna här är hur flamsiga och tramsiga som helst
Tror du kommer trivas bra här hos oss.
Jämfört med flera andra hundsidor så är vi mycket, MYCKET trevligare här och hoppar inte på oliktänkande.
Framför allt mycket mer flamsiga… *skratt*
haha d e kul o va lite flamsig.. d höjer upp stämningen =D

Man blir glad av att vara på FHIF
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja, jag gillar det! På många ställen får man inte vara flamsig. :)
haha ne d kan va svårt på vissa ställen, men här käns så bra o man kan va sig själv o tycka vad man vill =)

#8# Ja, jag är ju också en tant tyvärr. Men kan vara väldigt flamsig ändå. hehe

Det låter jätte bra då kommer jag nog trivas som fisken i vattnet. Livet är för kort för att vara allt för alvarlig hela tiden. 

Tror det är nått som hör ihop med hundtoksgenen det där med att vi är flamsiga och har knäpp humor
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
tant gejsa =P

#19# Ja, vad vill du min dotter. hehe Eller är du mitt barnbarn. *fnissar*

VÄLKOMMEN
Här är riktigt Trevligt…Tycker Jag
Må Så Gott & Ha en fortsatt Bra Dag..
WoW Wow - Kramizar..från Mig =)

Känner redan att jag kommer att trivas här på Forumet, alla verkar så glada och positiva:-)
#20… ohh har ja fått en extra mormor nu.. fan va bra, o hästar har du me =D bakar du goda bullar också =P hehehe
hejhej :) jag är också ny….
#24 välkommen till dig me =)
Åhhhh jag blir alldeles lyrisk…en massa nya tantisar ;)
Välkommen i gänget SweaoMatte hoppas du kommer trivas med en hel hoper galningar….men vi är goa och glada galningar =)

välkommen hit. och som det sagts tidigare. Det är inte mcket påhopp och tråkigheter här inne. Visst häder det att någon tråd spårar ur ibland. men oftast så rättar gänget till sig och skärper sig i alla fall. :-)
Så vi är i alla fall otroligt sällan i tråkibråkväder här inne.
Mvh ÅsaF medarbetare
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#23# Nej, tyvärr bakar jag knappt inga bullar. Men jag gör god ananaspaj. *fnissar*
Välkomna! :D Hoppas ni ska trivas!
#29 Ooh… Ananaspaj….
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#30# Ja, visst är det gott? Fick recept på det för två veckor sedan. Har redan gjort 3 st och ätit upp. mmmums
lättlagat också.
ohh ananas paj.. me vaniljglass =D mums

Ja, och vanlijsås också. hehe
ohh va gott… =D

Japp, och lättlagat med. Den enklaste jag har varit med om faktist.
Jag vill haaa….
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
du kan väl skicka ner en bit =D
Snuskigt gott skulle jag vilja säga…det var jättelängesedan jag gjorde en =)))) Men det är ett utmärkt lockbete på snorisarna, så hädanefter får det vara vårat hemliga vapen ;)
haha hemligt vapen.. låter som en atombomb eller nått =D
Hahaha du skulle bara veta vad ananaspaj ställer till med magen…

Ha,ha vi äter ju självklart upp dom så fort dom lagats. Så jag har inga hemma nu tyvärr. Men goda är dom. Har ni samma recept som jag tro? Med ägg och cremefrache osv.
Japp…men jag har inte bakat den sedan jag flyttade hit, så det blir till att leta =) Om inte du vill skriva ner det här ;) Hoppas det är samma recept, visst lallade man i hop ananasen med creamefraachen och ägget? Helt sanslöst det där receptet kunde jag utantill för jag gjorde den så mycket *S* Jag och ungarna åt så vi höll på att spy…,men gubben tyckte inte att det var nån hit, men det var ju bara för honom att ta en skorpa i stället ;)
åhh.. vad är det där.. de låter ju jääätte gott! annanaspaj? aldrig smakat.. får jag smaka?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#42# Jo, det är nog samma recept isf. Man behöver bara ha en bunke. Göra degen och inte ens smöra formen. Ner med degen och gör iordning den goda smeten. Och så i ungnen. mmmmm jättegott som Tina säger.
ja d e super gott… vå får ta o baka en paj när du kommer hit Lisette =D
Jaaaa den är supergod…..mina ungar blir som tokig när jag gjort den. Tror banne mig att jag ska fixa en till helgen när min pappa kommer på besök =))
Välkommen hit till oss! Hoppas du kommer trivas! Jag är också medlem på vovve och jag kan säga att här är det inte på långa vägar likadant som där!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jaaa, vill du det malin!? herregud.. jag kommer äta dig ur huset när jag är där.. hihi:P
hahaha vi får gå o handla tillsamans =D
STORhandla;P
svara nu på msn… =)
Matvrakar!!! =))
Jaa.. jag vill ha räääkor?:P gillar du de malin? bäst för dig de.. för det ska vi frossa i, kanske?
Och så vill ja ha paj.. och så vill ja ha lottas köttbullar?
Hahaha ska jag skicka dom på posten eller vad???
neee… den helgen jag ska till Malin, får du med komma.. vi ska åka flrbi kerstin med.. så de blir väl bra. Då får du ta med dig köttisbullar?;) tsss..
hahaha här e d planerat hör jag =P ja men räker tycker jag e supergott, jag brukar göra en räkröra som e mumsig =D
Mmmm räkröra är bara så gott…varje sommar när barnen följer med till stranden så är det painrich med räkröra som gäller =)
Aha det var så du hade planerat Lisette, tänk att det skulle ju vara jättekul…men vad jag inte fattar är hur vi ska hinna med allt på en sommar som vi planerar här inne ;)