Älskade hundar !!!
Här kan du skriva vad du gillar med just din hund.som min kusse FiffiMinÄlskling…
Det jag gillar mest hos mina hundar är:
ALLT går inte att välja, de är perfekta! Har så mkt bra sidor mm… :)
Men deras träningsug, mentalitet ja, ALLT!!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Att de alltid finns för mig att de inte sviker och att man inte behöver försöka vara ngt för dem utan de älskar en för den man är
Säger som #2, att han alltid finns där och inte bryr sig om hur man ser ut eller så. Han bryr sig inte om att jag inte är som alla andra 15-åringar, enligt honom är jag den bästa av alla!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#4 men usch av hemskt!! Styrkekramar! Får man fråga, gick det inte att rädda henne?
Men har du ingen hund?
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

Det finns ingenting som jag inte äskar hos våran tjej, har man haft en riktigt dålig dag på jobbet och man känner sig allmänt nere så blir man alltid glad när man möter Alice vid dörren. Hon är våran stora glädjespridare och tar en för den man är. Man behöver inte låtsas vara någon som man inte är. Ärligheten!
4 Oj vad tragist fy vilken panik för Er o hunden
Styrkekramar från oss!
Att förklara ord med kärlek är svårt, jag älskar mina hundar för deras personlighet o egenskaper är så olika varandra älskar jag dom lika mycket. De är de ultimata hundarna för oss de bästa o finaste små vännerna man kan önska sig 
Tack vad snällt att ni skriver ni är BÄSTA 
Jag älskar min hund mest för hans livsglädje. Det beskriver hela honom
Din hund var jätte fin