Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 679 ggr
[helenal]
0

Har ångest

Eftersom jag och David nitne bor ihop längre blir de jobbigt med Hugo. Han får vara hos min syster, med mig, hos davids familj. Jag va med honom hela dagen igår och idag. Sen jobbar jag hela helgen så han ska vara me davids på landet. Så¨tyräffar jag honom söndag kväll sen… Men känns som jag är en d¨ålig matte:(

smurfan-13
0

Huvudsaken är väl att hunden slipper vara ensam! Tycker att du har löst det bra för vovven ändå. Aldrig lätt att ha hund helt ensam! Jag vet!

Själv får jag världens absinens bara jag är ifrån mina hundar en dag, men så länge jag vet att de trivs med personen som passar dem är det ju lugnt. :)

Lotta
0

Tycker också att du har löst det bra….och du är absoliut ingen dålig matte för då hade du inte enns tänkt som du gör =)

[helenal]
0

okej va bra!! ja jag tänker också att det e bättre än att han är ensam. Jag ska köpa ngt fint till honom när jag får min lön nästa gång:) Jag lämnar hzan inte till okända personer uatn till familjemedlemmar

Liss
0

mm.. jag känner likadant nu. Eftersom jag blir ensam nu och "husse" kommer bo en bra bit ifrån. Jag ska flytta så jag bor nära mor, så kan hon ha ecko på kvällarna jag jobbar.. och biland tar väl antagligen "husse" honom ibland också när han vill de. Så de brukar lösa sig till de bästa.. Man gör ju allt för sin hund, men man måste ju tjäna leverbrödet med:)

tycker du gör det bra.. vi gör de bästa som sagt, eller hur:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
0

Så får du inte ens tänka Helena. Du är en otroligt ansvrsfull matte som tänker på honom och ser till Hugos bästa. Och jag tycker du löst det super bra för honom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Malin-A
0

ne så ska du inte tänka helena, du lämnar ju honom inte ensam hela dagarn utan ser till att någon har honom… =) du e en bra matte =)