Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1118 ggr
[Surina]
0

raderat

Raderat…..

[[pimey]]
13

ag vill inte var elak då jag säger detta men det börjar bli en aning tjatigt med alla inlägg från dig och din valplycka jag förstår helt din glädje och jag kände samma sak då jag hämtade min valp MEN håll dig gärna till en tråd och uppdatera den oftare än att skapa 100 nya. som sagt inget taskigt emot dig men det börjar bli lite jobbigt

[Surina]
0

Nu är det borta.

Noa-Nisse
14

Visst kan man hålla sig till en tråd om det gäller samma sak MEN jag förstår TS att hon är lycklig angående sin framtida valp. Oftast är HIF ett ställe som man verkligen kan uttrycka sig själv och kan få medrespons från andra hundintresserade som förstår! Det kan ju vara så att man inte har någon nära som är så hundintresserad själv och då blir ofta den personen bli ganska trött på att höra att längtan efter en valp. därav vänder man sig till HIF.

Det är ju inget som säger att du måste läsa surinas inlägg heller och därmed behöver du inte känna att det blir jobbigt!

Medarbetare på Hundar.ifokus

[schäfernronja]
9

#1 Men?! Fy vad onödigt sagt tycker jag!

joheck
6

Håller med Noa-Nisse! Jag läser gärna om din valp-lycka ts! Så för min del får du skriva hur många inlägg som helstTungan ute. Dom som inte vill läsa behöver ju inte göra det.

JoannaLi
9

Ja, precis! Personligen är jag en sådan som blir glad av att andra är glada, och du är ju onekligen glad, så jag ler alltid när jag läser dina trådar! <3

Mischa
16

Har man inget intresse för ett ämne så finns valet att skippa läsa tråden.

(Bara ett tips)

Men en tanke till TS är kanske att starta en blogg om du inte redan har en att "skriva av sig" på och för andra som är nyfikna att kunna följa hela processen och väl sammanfattat på en sida.

≧◔◡◔≦

Gluskap
8

Det är väl bara kul att det är aktivitet här!

[Doglovers]
14

Låt Surina ha sin glädje och skriva hur mycket hon vill. En sån här hundägare vill jag sälja en valp till. Jag tror aldrig jag träffat en vetgirigare blivande hundägare någon gångSkrattandeCoolFlört

Delad glädje är dubbel glädjeSkrattande

Kram på dej Surina.

Maja2
9

Surina: Vi är MÅNGA som aldrig någonsin skulle be dig radera ett inlägg kring vad du har framför dig.  Det finns inget tvång att läsa alla trådar. Vill du skaffa en blogg så läser jag gärna den :)  men annars: fortsätt du att skriva här på Hif, det finns, mig veterligen ingen gräns för hur många trådar man får starta :) :) :)

joheck
3

Du får nog ta och skriva om det här inlägget ts. Det är ju så många som vill läsa. Jag själv är super nyfiken på att ta del av dina tankar kring kommande valpen!Glad

[schäfernronja]
4

#11 Samma här!

[Forest]
4

Jag tycker det är roligt att Surina är aktiv och ser verkligen fram mot äntligen få en liten tikvalp :) Jag tror att hon kommer vara en bra matte. Glad 

1 du behöver inte läsa alla trådar om det stör dig, man ser vem som skrivit trådar och hon brukar ha bra rätt tydlig rubrik på innehållet :)

UlrikaD
2

Jag skriver inte härinne för jag har inte hund längre. Men däremot hade jag pomme en gång och jag läser alla Surinas inlägg och väntar spänt på att valpen ska komma hem.

Så fortsätt skriv säger jag också!!

Alex92
2

Instämmer med de som skrivit ovan :) fortsätt skriv!