The breed...
En film för oss hundälskare…

_"Bröderna Matt och John flyger till en öde ö tillsammans med tre kompisar. När de anländer är det tänkt att de ska festa och leva livet över en helg. Men vad som skulle bli en trevlig stund blir till terror när en vildsint hundflock attackerar dem. Det blir en kamp på liv och död för de strandsatta"
_
Heja på hundarna då? :D

Haha. Just nu är det hundarna som leder iallafall 
den filmen vill jag se =)

Är en massa fina långhåriga schäfrar i filmen. Inte de snällaste dock 
nee dom verkar inte va så snälla heller =) ingen Lusse bebis precis =D

Tror bestämt Lusse var med i filmen ;)

Joho då! Ser ju hur han anföll soffan där på bilden redan som valp 
haha ja iof, har ja inte tänkt på, ser du inte ilskan i ögonen me? kanske borde va rädd om natten, tänk om han förvandlas =S hahahaha
Stackars Lussebullen…..farlig!!! Han ser ju ut som han vill komma till mig och gosa och käka köttbullar ;)
haha ja d vill han säkert göra.. =D
Jag skulle nog göra i byxan om jag tittade på den filmen…jag har nerverna utanför skinnet när jag tittar på sånt där :O
haha jag giller inte heller skräck så mycke, killen tycker det e så kul o skrämma mig när vi tittar på sånna filmer så jag har slutat me d nu, o så blir jag så rädd ändå för filmen, så d blir mest komedi,action o barn film :)
Det är som gubben då…han brukar klappa till i soffan så jag lättar en halvmeter och nästan får hjärtstillestånd :( Gissa om jag blir galen på honom….bannade idiot man kan ju dö för mindre =)
ja fy va hemskt d e… d e så man vill nacka dom då =)
Hehehe skojar du…jag vet inte hur många smällar han har fått för jag blivit halvt hysterisk =D
hahaha.. här var de tvärt om.. jag tycker skräck är jätte roligt.. blir sällan rädd längre. utan var killen som vart. men den där jäla tjejen i the ring. YUUUH! HATA.. hon är läääskig
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
ja hon e riktigt läskig =/

*S* Tycker oxå om att skrämmas 
Tänk när vi var några kompisar och såg på "Dark water" på bio och jag tog fram en skräckmask och höll framför en killkompis.
Han var nog nära att skita på sig *fnissar* och vi andra skrattade hysteriskt.
(Japp, de andra i biosalongen hatade oss just då)
Fast jag är ganska lättskrämd själv. Skulle aldrig falla mig in att se en skräckis om jag var själv hemma och det är mörkt ute.
Och så ett filmtips till er supermesar.

hahaha.. neeh men själv är en annan sak.. själv vill ja inte se skräckisar.. de är läskigt. Men när någon är med kan jag vara säker.. och skräma dom ist:P
åhh.. men den där filmen är ju jätte bra:)
Är det bara jag som jublar när jag är ensam hemma med djuren på kvällen/natten och då kollar igenom hälften av dom skräckfilmer jag har inhandlat och sedan gömmer mig bakom hunden för minska lilla ljud? 
hahaha nee fy kan förstå att han blev rädd =)
jaa dalmatinerna e roliga, fast d ska vara den otäcknade… sen e racing stripes bra me =D o lady o lufsen..
o Babe den modiga lilla grisen =D
hitta nemo.. shrek osv:)
jaa den otäcknade ska de vara..
och så ääälskar jag "japanska disney" om någon fattar? Howl's mowing castle! och andra
hmm aldrig sett japansk disney.. låter inge vidare men kanske borde kolla.. =)
Usch, kalla det inte Japansk Disney! :P Studio Ghibli är såååååå mycket bättre än Disney! :D
Men iaf. Jag älskar Studio Ghibli. :) Dom har gjort Howls Moving Castle, Spirited Away, Totoro, Princess Mononoke etc.
Min syster har varit och är en sån där som älskar skräckisar, varje gång jag var dit när jag var yngre så nog skulle ungen kolla på nått äckelpeckel. En av gångerna så stog jag bakom soffan på väg ut från rummet hela filmen…gissa om jag var slut, det kändes som jag tränat styrketräning i en timme *urk*
neeh, förlåt freja.. inte min mening.. men vet inte annars vad jag ska kalla de.. de är vad disney kallar de iaf.. men jag älskar honoms filmer jätte mycket iaf.. kan inte stava hans namn så tänker inte ens försöka;P
de låter dåligt när man säger japanska disney malin.. men de är inte riktigt desamma.. hans filmer är nog mer animerat till vuxna.. Dom är jääätte bra iaf. Och underbar vackra!:)