Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 400 ggr
Alex
0

OT. Förvirrad

Nu behöver jag lite glatt prat från er alla. Är sjukt förvirrad och fundersam nu, har vart ett tag och det blir inte bättre.. Känner att jag har noll koll, vet ingenting… Varken nu för tillfället eller om framtiden.. Och det är sånt där som ingen kan hjälpa mig med heller. :( Så jag behöver lite uppmuntran och få lite annat roligt att tänka på ett tag tror jag..:P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Nicki
0

Är dålig på att peppa. Men kanske kan bilden iallafall locka fram ett litet leende Glad

Alex
0

Hahaha tack! ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Malin-A
0

haha snygg bild,

min bästaste bästa snoris bästis Alex, har du ätit någon toblerone än?? hur gick d me lägenheten i Bulgarien?? kraaaaam

Malin-A
0

o hur e d me Mexx? =)

Alex
0

Mexx är det bra med.. Förutom att han har lyckats fått ett litet sår på trampdynan på höger fram.. Så han haltar lite lätt ibland när han springer. :/ Fast han springer mer än gärna och verkar inte lida värst mycket av det, så det går väl över snart. ^^

Blev ingenting med lägenheten i Bulgarien, vi ansåg att det blev för krångligt, typ ingen som kan engelska, och eftersom vi inte kan bulgariska så blir det väl inte så jättelätt att göra sig förstådd där..:P Men vi har funderat på lägenhet nån annanstans istället, Spanien eller Frankrike eller så.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Ja du har legat rätt så lågt ett tag så jag förstog nästan att det var nått, jag hoppas att du blir ditt gamla rappa jag snart….jag saknar det jättemycket =)

Men halloooo bulgarister kan man väl lära prata svenska, det lyckades ju jag och Kerstin med. Ta med dig dom så kan dom översätta åt er, dom sitter väl fortfarande i din garderob bland toblerone papprena. Vad gör det om inte ni kan engelska…det kan inte dom heller ;)

Malin-A
0

längtar också efter den "gamla" Alex.. hoppas den snart kommer tillbaks, =) okej, men man behöver ju inte ha brottom, ni hittar säkert en bra lägenhet,

har funderat på d me hundars trampdynor o huden mellan, måste göra ont om dom går bland pinnar o sånt, att dom typ åker in i huden på dom, bara en tanke jag fått, Lusse har haft ett sår på sin trampdyna för ett tag sen men d gick över, efter att jag fått honom att suta slicka på d.. =) envetna hundar =D

Lotta
0

Det gör säkert jätteont…det måste ju vara som när vi får typ stickor i fötterna =) Eller trampar på en sten…åhhh fy vad det gör ont :/

Real
0

ecko har jätte stora sprickor i sina trampdynor..ser jätte läskigt ut.. och får inte bukt på det.. har smörjt med salva.. men är jätte breda sår..så går ju inte precis över av lite kräm som kommer mellan.

Alex
0

Tack vad ni är goa. :) Jag hoppas också gamla Alex kommer tillbaka snart. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Skönt att du vet att du kan vända dig hit i alla fall Alex och att du vet att även om vi saknar våran gamla rappa Alex så är du lika välkommen ändå.

Sååå, något annat att tänka på….
hmm, klura t tips på hur man lär en vovve att inte ugga på saker den inte får tugga på. Eller hur man lär ungdmmarna att inte lämna sina mp3 spelare framme :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Maja
0

Alääääcks gumseligums-mums!! :P Hihihi.. ^^ Jag finns ju häääääääär!! Finns alltid här för dig också, det veeet du!! :)

Om det inte blir bättre snart så får du väl packa en väska och komma hit till mig och Närå så kan han äta lite fler av dina smörgåsar.. ;) Hihi.. :)

Lotta
0

Ta ungarna det verkar som det enklast *ASG*

Alex
0

Hihi ni är så goa! :D Och allting blev helt plötsligt mycket bättre för nån timme sen.. När jag kollade mailen och fick reda på att jag har fått jobbet på Island!! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Dumma Alex.. :(

Lotta
0

GRATTIS Alex!!!!! Åhhh vad roligt för dig, när var det du skulle dit?

AnneN
0

GRATTIS!!!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Malin-A
0

Grattis till jobbet, du kommer stortrivas.. hoppas d finns internet på island så du kan skriva o säga hej någongång när du har tid? hur länge blir du borta? när åker du? ohhh va jag kommer sakna dig…

Maja
0

Alex åker snart.. :( Hon ska lämna mig.. :(

Men å andra sidan så ska jag åka dit och hälsa på henne!! :D

Malin-A
0

snart??? hur snart?? Gråter

Maja
0

I början av juni.. :(

Malin-A
0

neee men d e ju typ nu… =/ kommer bli tomt..

Maja
0

Hur ska snorisarna klara sig? :O

Alex
0

Hihi tack tack. ^^ Ni kommer inte klara er, jag vet det.. Men jag återupplivar er i höst. ;) Och de har dator med internet.. Antar jag i alla fall, eftersom de har en hemsida de fixar med och hon har mailat till mig. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Malin-A
0

snorisarnas undergång… =) haha nee vi ska nog klara oss med nöd o näppe =D

Lotta
0

Hmmm ja det blir med nöd och näppe det…och nått avsnitt av hundar i focus lär vi väl inte få heller innan du åker latfia ;)

Alex
0

Hihi kanske. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Liss
0

GRATTIS alex!! klart de känns bättre då ju:) fy tusan så kul och jobba där med de..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lotta
0

Då håller vi tummarn för det då ;)