försäkring .. humm...
Hej alla glada hundälskare! :)
Snart får jag o min familj hem våran labrador valp (hane).
Nu är det dax att välja försäkring, vad tror ni kan vara det bästa till denna hund? SJälvklart ska jag välja det som bäst för oss själva, men vill gärna få reda på lite kring era upplevelser kring Agria och Folksam.
Tacksam för svar.
Ebba
Valde folksam för att det var billigare än agria fast de hade samma "krav"
ok, tack:)
Det har du rätt i, ska ta ett snack med honom :)
Vi har IF på vår labradortjej, och jag är jättenöjd med denna försäkring, kunde inte vart bättre =)
Jag har alltid återkommit till Agria, som är de enda som skött sig utan problem för min del - men mycket beror på ras och annat.
Folksam har jag ingen erfarenhet av då dom inte försäkrade min förra ras alls.
Jag har båda mina hundar försäkrade i Folksam och har bara positivt att säga. De har alltid varit hjälpsamma när det har behövts.
Har inte utnyttjat mina försäkringar jättemycket dock.
Sen finns det ju alltid människor som har både positiva och negativa upplevelser med alla försäkringsbolag. Så det bästa är nog att läsa villkoren och komma fram till vad som passar en själv bäst.
¤Rise and rise again until lambs become lions¤
Har folksam, dels för att ja får rabatt å sen gillar ja inte agria. E förbannat trött på dem.
Sen har uppfödaren folksam å min valp e dolda fel försäkrad hos dem, så då e de bra å ha samma, men sen är de för rabatten ja får.
Jag har Agria på mina djur.. Har varit kund hos dom i över 15år :) aldrig några problem!
Agria, har aldrig haft problem trots att vi råkat ut för dyra operationer.
.