Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1153 ggr
Jessicahagstrom94
1

hund akut!

AKUT! CASS AVLIVAS PÅ FREDAG. Klockan är 23. Fick just ett samtal om Cass -en vit pitbull på 5 år som skulle avlivas imorgon då husse och matte tagit livet av sig. Nu skulle han som är "hundvakt" ha kvar hunden tills på fredag om vi försöker hitta en lösning. Cass beskrivs som en underbar hund. Har inte använts till kamp. Han är social med folk, bra med katter och barn även om han inte bott med någon bebis. Han är snäll med tikar. Bryr sig inte om hanhundar på promenad men hundvakten har inte testat hur det går att släppa ihop honom med någon hane. Cass finns i Vara. Snälla dela detta och hör av er om ni kan hjälpa till: Hundar utan Hem: Carina 0707295604 eller Marianne 0739825033

läste detta på facebook, så jag skickar vidare hit ifall det finns nån snäll människa som kan tänka sej denna hund. jag kan inte ta emot honom :(

Loveradio
1

Vet att det är flera som har svarat och sagt att dom kan ta honom. Minst 5 stycken, så får hoppas att han hamnar hos nån av dom.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Jessicahagstrom94
0

åh det visste inte jag, så bra! håller tummarna för killen :) tänkte liksom vara "snäll" och skicka vidare bara.

Loveradio
1

#2 Jo och det är ju jättebra, men i just det här fallet så verkar det lösa sig som tur är :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Jessicahagstrom94
0

åh vad bra! :)