Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 874 ggr
[Tess86]
0

Trevlig Valborg!

Trevlig Valborg på er allihopa!

Hur ska ni fira? Blir det någon brasa? Och får hundarna vara med och fira eller får de stanna hemma?

För min del blir det kanske brasa, ifall det tajmar med när vi är på stan. Men inplanerat är middag på restaurang med vänner och sedan en liten krogrunda. Så Skade får inte vara med och fira i år.

Satum
0

Vi firade faktiskt Valborg med familjen ute i stugan igår. Passade på då det var så himla fint väder. Åt god mat, drack lite cider och bastade hela eftermiddagen. Hundarna sprang runt och härjade i flera flera timmar, snacka om att de deckade hårt när vi kom hem sen hihi!

Idag ska nog jag och min sambo gå ner på stan och titta på brasan, vi tar med oss hundarnaGlad

[Forest]
0

Här kommer vi äta gott o ta det lugnt. Vi ska se på mortorcycklar som kommer och åker då ska Donna vara med men det är vid 19 tiden sen hem o mysa. (märker jag att hon tycker det är obehagligt går vi hem)  Min man går o kollar på brasan med dottern jag o Donna stannar hemma för slippa stress med henne. :) De kommer inte vara borta länge. Hoppas ni får en trevlig valborg alla.

pius314
0

Tack det samma!

vi firar lite lugnt, går inte ner till stora brasan, för i nyårs blev han skrämd av fyrverkerier som sköts mot oss…

• Tillräckligt bra är perfekt! -
russin
1

Här ska sovas tidigt - om det nu går med Tivoli 5 minuter från mig och att det alltid är hejhoppsan disco där till kl 02.00 på alla Valborgsnätter och det hörs väääldigt tydligt till mitt sovrum…

Vi ska upp i ottan imorgon för att dra iväg på BPHSkrattande

Loveradio
0

Detsamma! :)

Blir nog att ha lite myskväll här hemma bara. Kanske åker till nån brasa, får se. Isåfall får Valle följa med.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

SaraC
0

Tack detsamma!

Vi ska bara vara hemma och mysa. Har en tjälknöl på gång och till den ska vi äta rotfruktsgratäng, ska bli så gott! Får se om det bara blir jag, karln och djuren eller om vi får några gäster.

Håller tummarna att det inte ska smällas så mycket runt i landet idag, så alla stackars rädda också får en bra kväll.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Jenna_Nord
0

Tack, du me!

Jag tillbringar valborg hemma hos min mamma, och planerat att grilla ikväll tillsammans med mormor. Sen vid 21 ska vi iväg och kolla på brasa, äta korv, ta lotter och titta på fyrverkeri :)
Hundarna har varit ute hela dagen i det fina vädret och får vara med på grillningen också. Men ikväll är det bara Tyra som får åka med och "miljöträna" lite vid brasan och kolla raketer :) Ayla avskyr raketer och blir så himla rädd, så hon får stanna  hemma och vakta katterna istället ;)

Mvh Jenna

Anibaz
0

Här smäller det redan och det blir en hemmakväll för mig och hundarna. Kolla på film, lyssna på musik, allt för att överrösta smällarna. Arach blir väldigt berörd av smällandet och vågar inte ens gå ut och kissa mellan smällandet. Hoppas att det inte blir allt för högljutt, han måste ju göra sina behov!

Ha en trevlig Valborg allihop!

[Surina]
0

Jag och min kille bestämde oss för att ta det lugnt ^^ Vi ska titta på bio Flört Vi får nästan hela salen för oss själva pga valborg! hehe! Brasa blir det nog med :) och god mat!

Qepta
0

Blir hemma ikväll. Vet inte hur Izor reagerar.

Han bodde bredvid en skjutbana innan han flyttade hit och han har varit med på nyår iår utan problem. Men det är lite skillnad på hur mycket det skjuts här i centrala Gävle och Jokkmokk.  Men tror inte det blir några problem.

Har laddat upp med film och massa gott.
Trevlig valborg!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

[Tess86]
0

Det låter som om ni alla har haft trevliga kvällar. Jobbigt för de som har skotträdda hundar, hoppas att det inte blev allt för många smällar hos er. Fast ett ypperligt tillfälle att träna ifall smällarna inte kommer för ofta. Dock är det ju lite lättare att träna ifall man själv kan kontrollera när smällarna kommer.