Schipperke!
Är det någon här inne som äger denna söta lilla sak?
Vill gärna ha kontakter att prata med!
Vad kräver en Schippe? Hur är de att träna med? Hur är de som hundar? Har ni tips om bra kennlar!
Är så nyfiken på denna ras! :)
Hej!
Jag har också förälskat mig i denna lilla söta rasen
! Gick in på sajten för att se om någon hade skrivit om dem här. Men du hade ju inte fått något svar så det verkar inte finnas någon schipperke ägare här inne. 
Jag har ingen schipperke heller, men jag är medlem i klubben sen några år. Fick faktiskt den senaste medlemstidningen igår. Det kostar 220:- för ett medlemsår och då får du fyra tidningar. Tycker att det är kul att läsa om lite av varje. Dessutom finns ju deras hemsida du kan gå in och läsa på: www.schipperkeringen.se
Jag kan inte göra länkar skulle jag skriva, men den poppade upp av sig själv! Vad bra!!! Är ganska så ny på dator så varje dag härinne lär jag mig något nytt
!Kul!
Hoppas att du fortfarande är intresserad!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#1 hahaha :-) "Jag kan inte göra länkar skulle jag skriva, men den poppade upp av sig själv! Vad bra!!!"

Jag har ingen skälv, men emella åt så lånnar/passaren en från en uppfödare som vi känner mycket bra :) har en ganska bara koll på rasen! Iförgår var jag där och myste med ettt ur söta 8 veckors valpar!
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se
hahaha förlåt men jag kanninte råför det!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tänkte vissa en lite film får ett par underbart söta schipperkevalpar som jag har fått möjluheten att träffa :)
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se