Vår första utställning!
Grattis!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Tack :)
Grattis, vad roligt att det gick bra.
Men det ser kallt ut 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
3# Jo vi höll till i en ishockeyrink men det var alldeles lagomt så man varken frös eller svettades :)
Grattis :) Du måste ställa ut han igen, tycker han är super fin :) Hur löd kritiken?
Stort grattis!
Funderar också på att visa snart, men är osäker på om vi är "redo". Hur förberedde du dig och din hund?
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
Va roligt grattis! Men halkar inte hundarna omkring på isen?
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Grattis :)
(Tänk på att knäna ska ner om du ska sitta på huk, förstör mycket av helheten och det är knän ivägen. Ett tips bara)
5# Tack! Hittar inte papperet men jag spånade igenom det och kunde då läsa: Mycket trevlig 8 månaders hanvalp med fin utstrålning, tillräcklig kropp för sin ålder, lagomt mycket crest, korrekt huvud och ryggslut. rör sig trevligt och med svävande steg, bra vinklar
6# Jag förberedde mig med att träna hur han ska stå och att han ska kunna stå still en stund så domarna kan kolla på honom. Tränade mest med att ställa på bordet, perfekt att ha någon utomstående som får känna på din hund så han vänjer sig vid främmande händer. Och ha mycket godis! Jag vet inte hur många påsar godis det har gått åt men det funkar bra! korv eller annat funkar lika bra.
Och eftersom han blir lite virrig bland mycket hundar så försökte jag vara på ställen där jag visste fanns mycket hundar så han kunde vänja sig vid den omgivningen. Att träna att springa runt la jag inte så mycket energi på då han är duktig att gå fint i koppel redan :)
7# Nää faktiskt inte isen var väldigt "matt" så man hade 100% fäste :)
8# Jo jag vet men jag hade så förbaskat ont i ryggen så jag ville bara ställa ner mig lite fort så jag kunde resa mig lättare :P
Grattis! Bra jobbat! 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
9 låter toppen :) ställ ut snart igen :)