Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1484 ggr
Leonis
0

Tack för mig

Lämnar iFokus sajten,lycka till med ert arbete.

Faxlin
0

Varför? Vad har hänt? Jag har varit lite inaktiv här några dagar och har inte hunnit med alla trådar än.
Men du får gärna ta upp med mig vad som är fel. Antingen här i tråden m du vill eller per pm.

Mvh ÅsaF Medarbetare

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

zeretki
0

Jag tror inte nåt har hänt här. Verkar som Leonis blivit påhoppad på div. katt-sajter? Men ajg vet inte hela historien bakom… Såg bara ett taskigt inlägg där någon skrev att det vara bara för att tycka synd om sig själv…

Skönt att folk här inte är såna! :)

Faxlin
0

Men då kan hon ju stanna här. Där vi är trevliga ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Opps! Inte den första som hoppar av ****************. Det gjorde jag med efter en del påhopp där. Fick även privata mejl som inte var särskilt snälla från en person.

Prizma_o_Kristall
0

Jag har också varit med om personliga påhopp, men det var på ***********…

#4 Börjar den personen på "*"?? För den personen jag nu tänker är en riktig sådan som hoppar på folk och ryter och skriker! Hon kallade mig för förolämpning eftersom att jag får huskattungar hemma… Men det är ju så med vissa personer, de finns till på iFokus bara för att bråka.

Tur att hundar.ifokus är en jättetrevlig sajt! Hade det bara varit ************ så hade jag hoppat av iFokus direkt… Men nu är jag ju intresserad av både hund, katt, mus, kanin, sheltie, trädgård och övernaturligt. Som tur är!

Malin-A
0

va tråkigt att d blir så.. =/

gejsa
0

#5# Nej, hennes namn börjar på *. Och vad jag har hört så är hon inte kvar där. Blev visst avstängd. Men det bryr jag mig inte om. Fick inte så mycket hjälp av sajtvärden där iaf.

Prizma_o_Kristall
0

#7 Ok, då var det inte den personen jag tänkte på;)

Kramar

Lotta
0

Tänk att vi hundmänniskor jämt är snälla och trevliga *skryter* Jag kan inte förstå att det finns vissa som inte klarar av att man har olika åsikter om saker och ting, man kan ju fråga sig hur världen skulle se ut om alla tyckte lika…snacka om tråkigt Fundersam

Leonis
0

Tillbaka så ser vi vad som händer, tack för era ord i tråden i alla fall Flört

Lotta
0

hhahahaha håll dig här hos oss….vi är såååå snälla =))

Ninja
0

Vad tråkigt att folk inte kan hålla f*n på sig.. påhopp är så onödigt. Har du pratat med sajtvärden om problemet?

Nicka
0

Självklart ska Du stanna HÄRFlört

Malin-A
0

japp vi e snälla här =)

Faxlin
0

#10: Skojigt att du valt att stanna.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Säger som Åsa. *ler*

Gasoline
0

Hmm, sittr här och funderar när jag läser om att man blivit påhoppad på ****sidorna, måste ju vara så att ****männsikorna är elaka rent generallt.. Synd att folk vill hoppa ur för att andra int kan vara trevliga.

VillHaStorKatt
0

Detta inlägg är redigerat av Medarbetare då det gick över gränsen för vad som är tillåtet att skriva.

Mvh ÅsaF Medarbetare på hundar.ifokus

divansson
0

Jaa, stanna här :D

Leonis
0

#18 Känner vi varandra?? mer än jag visste faktiskt men nu är jag portad på ************ av **** för jag känner dig och den där 12345 ?? knepigt forum det där.

Faxlin
0

#20: Jag är Medarbetare inne på hittekatter och tycker det låter väldigt konstgt. Om du vill får du gärna pma och berätta vad som hänt.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

#20: Jag har kollat upp detta nu och förstår också varför de anser ni känner varandra.

Nu tycker jag vi svslutar smutskastningen på de andra sajterna här så får man ta detta med respektive Sajtvärd istället. Om man inte är nöjd med det bemötande man får där kan man gå vidare till Staffan så kan han gå in och kolla på vad det är som föranlett problemen.

Mvh ÅsaF Medarbetare på hittekatter.ifokus

Audiatur et altera pars

Leonis
0

#22 Men alvarligt, jag har inte ens sagt nåt till dom där hur ska då Lena kunna sitta och bestämma jag känner dom? Är väl som allt annat runt mig DOM har rätt dom som inte är här, jag som är här har fel. Snacka om förmynderi men jag har förstått under flera år att JAG har fel i allt och andra har rätt, jag kan lika gärna krypa ner i källarn och stanna där , eller hur. Jag skickad PM till dig men du valde svara här därför svaret här från mig också.

Faxlin
0

#23: Jag har inte fått pm av dig. Om jag fått det hade jag svarat. Det lovar jag. Jag svarar alltid på pm.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

bara d inte blir liv här inne också för att ni inte tycker om **********, ni kan ju ta d på pm. till varandra villhastorkatt och leonis… =)

gejsa
0

Håller med! Gå ur forumen som ni inte gillar. Så enkelt är det. Jag gjorde så och jag går inte dit igen heller. Men pratar inte så mycket mer om det än jag just har gjort här. Det är en konstig stämning på vissa forum och gillar man dom inte så gå ur bara.

Gasoline
0

#23 Bara en fråga, vad hade det md dinna problem med sightn att göra att du verkar känna någon.. hängde inte riktigt med på dett. Vill du förklara?

Hennum
0

jag gick ut ur *********** för att jag tröttnade på vissa där. och nu är jag glad och lycklig utan den sajten, det finns andra fotosajter… jag är med på hittekatter.ifokus och tycker det är trevligt där. men de kan vara ganska bitska.

men jag håller med. klaga på andra sajter kan man göra i pm till sajtvärden :) så jag ska inte heller klaga mer :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

MorganP
0

Är vädigt aktiv på ****************. Håller med att gillar man inte en viss ifokus-avdelning, oki, gnäll inte utan möjligheten finns ju alltid att avregga sig vilket jag i a f så fall gör och går vidare till annat forum/tillhåll där jag/man som person kanske bättre tillhör.

Morgan (Kattkommando Syd)

Lena
0

Är det någon som har klagåmål på Hittekatter i Fokus så är ni så välkomna att göra det på PM till mig.

Här är det väl hundar vi ska diskutera eller hur? :)

Mvh Lena - Sajtvärd för Hittekatter i Fokus

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

vrf spy kalla över hittekatter när ni inte vet hela historien? ja,jag säger då det.

Faxlin
0

Nu går jag in en sista gång i denna tråd och ber att alla som är missnöjda över en specifik sajt vänder sig till den sajtens Sajtvärd och tar detta. Är det sajtvärden man har problem med skulle jag råda att man tar kontakt med Staffan och/eller letar sig till annan sajt. Hur man än vrider och vänder det så är det svårt att hålla sig på en sajt där man inte tål sajtvärden.
Men man kan komma långt genom att prata i lugn och ro också.
Dock tycker jag detta kan tas med respektive Sajtvärd.

Här inne är vi lite bortskämda. Vi har inte haft mycket tjaffsande sedan starten, och det vill vi ha kvar.

Mvh ÅsaF Medarbetare inne på hundar.ifokus.

Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer