Starta egen djurhemsida
Hej alla!
Jag funderar på att starta en egen hemsida som säljer olika saker till hundar :) Då jag verkar hitta roliga saker och intresset verkar finnas så skulle det var roligt att kunna ge fler möjligheten :)
Skriv gärna här vad ni helst skulle vara intresserade av ? :)
Träningsredskap: Spårselar, Godisväskor, Klickers, Hundförarväst (extra många fickor), Agilityhinder, Apporter, Lydnadshinder
Och så många olika modeller i selar, halsband, koppel och linor! Även lite "speciella" leksaker, alltså inte bara vanliga pipisar och kamptrossar. Utan lite roliga, kanske bepälsade leksaker!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Tack för den infomationen! :D! Det hjälper verkligen :)
Något jag känner fattas på andra sidor skulle vara fler halsstryp i läder och olika tikskydd som ser lite trevligare ut!
Även bra dragselar för ett schyst pris ;)
Mvh Jenna
Kom på en till grej! Mer grejer för hundägare! Alltså hundanpassade kläder, kanske praktiska ryggsäckar med inbyggd stol, midjeväskor m.m!
8/5-13 & 1/6-13
Tackar ! :) Jag tänkte att de jag skulle ta in är sånt som man inte får tag i här osv så det blir nog perfekt! :)
#5 Bra tanke 
8/5-13 & 1/6-13
Något som jag saknar hos nästan alla internetbutiker (som den halsbandsberoende hundägare jag är) är just halsband.
Utbudet på halsband som är lite mer anpassat efter olika hundtyper är katastrofalt. Dom enda halsbandstyperna utvecklade efter just en hundtyp tycker jag är dessa vinthundshalsband.
Riktigt dåligt, och tråkigt framförallt.. Då man/jag allt som oftast får köpa/köper halsband som SER bra ut, som VERKAR bra.. Men som i själva verket inte passar hundens kropp för fem öre..
För det är bara ett "vanligt halsband".
Det finns huuur många olika selar som helst, utvecklade och framtagna för olika hundtyper och användningsområden.. Men halsband däremot.. Dom lyser med sin frånvaro!
Så, halsband som är mer anpassade efter olika hundtyper.
Och mycket färgglada saker, då det blivit otroligt modernt, men otroligt svårt att få tag på.
Samt snygga grejjer/plagg till oss hundförare, som inte bara går i färgskalan grått, mossgrönt eller mörka "dystra färger".
Känns tråkigt att Hurrta Lifeguard typ är den enda kollektionen med hundförarpryttlar med FÄRG! 
Och en sista sak, jag kommer säker komma på hundra saker till sen när jag postat det här, men nån stans måste jag ju sätta punkt..
Och det är SMÅTT träningsgodis som inte kostar skjortan för en liten påse.
Jag är nog inte ensam om att vara trött på att stå o bryta godisar i småbitar inför varje träning.. 
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
Dragselar i många olika storlekar! Även till småhundar :)
Myrtorpets Möss och Kaniner
Jag har svårt med att hitta ibland lite små söta saker i vanliga butiker vad jag menar är kanske pluttiga men lite tuffa saker selar,halsband,tikskydd mm Som 8 säger oxå dragselar till små hundar