Söker hundtäcken!
Söker ett ofodrat regntäcke, ett ofodrat reflextäcke och ett Back On Track nättäcke till hund. De ska vara i storlen 70 eller 75, kan ge max 150kr för regntäcke och reflextäcke men 300kr för BoT täcket.
Priset ska vara efter kvaliteen och alltså inte 150kr för ett täcke som är mycket använt.
Regntäcket och reflextäcket behöver inte vara i bästa kvalitet och om de är mycket använda gör inget sålänge de inte är isönder och gör sin funktion men BoT täcket får gärna vara lite nyare då det kommer att användas ungefär 8 timmar dagligen.
Jag kommer gärna och hämtar täckena då jag tycker det är säkrare med betalning och allt sånt, bor i Landskrona och inte för långt köravstånd. Jag tar gärna med mig min hund och provar täcket på plats för att se så det sitter bra och inte är för stort eller för litet!
Har du täcket för mig så sms:a eller ring 0761744959. Loggar inte in här så mycket!
#1 Om TS skriver att de ska vara i storleken 70 eller 75, så är de väl himla onödigt och fortsätta annonsera ett täcke som är 36-40?! Håll dig till din tråd??
Mvh Jenna
jag såg inet det