Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1676 ggr
[Surina]
0

Färg glada skålar!

Hej alla!

Jag är helt kär i dessa skålar! Vet inte vilken färg jag ska välja mellan! Det finns andra färger som guld,silver,rolyal blue osv…

Älskar färger! ^^ Det är inte heller platst som jag trodde först! Utan det är rostfritt stål :)

Vilken färg tycker ni är snyggast? Sen har någon sätt dessa skålar hos någon butik i Sverige? Jobbigt att köpa allt jag gillar utomlands! XD

Länk:

http://filesmelt.com/dl/petsmart.jpg

DinJejja
0

Snygga skålar! Jag tycker den lila var finast :) Men även blå och grön var snygga.

Jenna_Nord
0

Vad läckra :D Riktigt sommrigt!

Mvh Jenna

Jenna_Nord
0

Vet inte vilken jag tycker är snyggast förresten :P Beror nog helt på hur rummet ser ut där man ska ha den :) Jag hade nog haft blåa i mitt kök!

Mvh Jenna

DeniceP
0

Rosa! <3

Jag är lite av ett rosa-freak. Tillochmed hanhunden har rosa Oskyldig

Mitt hår bruakr för övrigt också vara rosa Kyss

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Alexandra-S
1

Rosa :)

Lite OT nu, men jag måste fråga. Hur går det med valparna? Är din tik född än och vet du ur vilken kull det blir? :)

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

[Surina]
0

Heheh jag vet inte rikigt än :) Men jag har mailat uppföddaren och ivrigt väntar på svar nu! ^^

malinroth
0

Jättefina :) jag tycker lila var finast! Men också röda, turkosa och gröna :P

Kitten86
0

Snyggt med lite färg!!

Har inte sett de någonstans i Sverige, ÄN iaf… Men skulle lätt kunna tänka mig att köpa!

bambiiii
0

Lila,grön och blååå<3 vad hittade du dem??? vill köpa en til min skutt!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[Ronon-m]
0

Ååååh va snygga! Vill haaa Skrattande

Jag gillade lilla, rosa och blå :)

Frosstis
0

kan inte komma in dit för att det står att det är en känd skadlig sida typ :/ kan ni inte print screena? ^^3 Älskar att köpa skålar :D

[Surina]
0

Det är ingen farlig sida XD… den bara varnar då sidan inte är känd :P

[Surina]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Printscreen

Noa-Nisse
0

alla färgerna var ju jättefina! Jag gillar rostfritt för det är så enkelt att göra rent jämfört med plast och keramik. Tycker det blir en äcklig beläggning på ytan i vattenskålen om man har det som inte riktigt går bort. Men med rostfritt så går det jättelätt bort :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Frosstis
1

#12 haha ja säkert, men min dator har sånt Norton virusskydd så kan itne komma in x)

Älskar grön, lila och blå! :D Assnyggt ^^ Fast vi kan inte ha vanliga skålar till våran hund, han dricker och så springer han iväg så dreglar han över hela huset x) Så vi har en vanlig skål typ, sen är det ett slags lock med små hål i mitten, så lägger man den över "vanliga" skålen så kommer det lite vatten upp där. Så fylls det på hela tiden när han dricker. Så då kan han bara dricka lite i taget så dreglar han inte :) Köpte skålen på hundmässan i Göteborg. :) Funkar super.

russin
0

jag har knallröda och limegröna mat och vattenskålar till mina - fast i keramik. Kanonfina som finns på Djurmagazinet.

Finns på både hund-och kattsidan och jag köpte kattFörvånadSkrattande lagom storlek.

Fridaaaa
0

Grön såklart! haha :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LLLINN
0

Röd, blå eller lila tycker jag Glad

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Pilon
1

haha särskrivning? :D