Hundar iFokus

Hundar

Etikettskaffa-hund
Läst 1233 ggr
nadilda
2

Valpar!!

Nyss så fick  och inte mindre en sju små mamma ett efterlängtat samtal från uppfödaren! Vi står 2:a i kön till en tik och inte mindre en 7 tikar föddes igår! Å är så glad, i mitten av maj ska vi åka och hälsa på och precis efter våran skolavslutning är dom leverans klara!

GladGladGlad

Frida B
0

åå vad roligt! vad är det för ras? :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

nadilda
0

#1 Lagotto romangnolo Glad

Frida B
0

åå en underbar ras ju! funderade oxå på lagotton en tag :) väldigt mysiga hundar och sjukt söta valpar ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

nadilda
0

hihi, ja jätte härliga är dom!

sist vi var hos uppfödaren så fanns det 4-5 veckors valpar där, man dog ju lite :P

Cassii
0

Åh vad roligt! Glad

Loveradio
0

Skoj! Glad

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Jenniferri
0

Vad kul att ni kommer få en lagottovalp ^^

// Hannah

nadilda
0

Tack allihopa! Glad

[Forest]
0

Oj 7 tikar vart det bara tikar? Grattis vad roligt hoppas att allt går bra och att tiden inte går så himmla sakta för er, brukar vara lååååååååååånga 8 veckor o vänta Flört

nadilda
0

#) Det känns nästan lite snoppet här har man gårr och varit jätte nervös för att det inte ska komma någon tik och så kommer det 7 stycken, gud så svårt det kommer bli att välja! Jag tror faktiskt att det kom ett 2 hanhundar också ,så en jätte stor kull är det!

Ja det kommer verkligen bli 8 långa veckor men det känns bättre nu än innan för nu vet man att man kommer få en hund, och med tanke på att jag väntat måånga år efter hund trtor jag att jag överlever. Det är värre för min familj för jag är en riktig pratkvan och bokmal och jag förrväntar mig att dom läser lika många böcker som jag och lyssnar på alla mina små förruläsningar om hundar.:P

Det va lite kul för att jag har gått i två veckor och sagt att från och med tordagen den nittonde så kan uppfödaren ringa oss, min famillj har väll varit lite tveksamma , men vem fick rätt! :D

(Min familj vill också ha hund väldigt mycket så det är inte det men dom är inte riktig lika ….energiska som jag)

NathalieT
0

Vad kuuul! :D