Go´morron!
Är det bara jag som är vaken nu??
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Haaalllllåååååå….. hmmm… det ekar… verkar som om jag är aldeles ensamen här denna underbara morron
_**/Mvh Anne
Biobio: Godmorgon. Du är inte ensam. Jag är också vaken. Har varit ute på en lång morgon promenad med mina killar. Och nu har jag landat på jobbet. Här är lungt idag, det är fredag och det brukar vara en bra, stillsam dag på jobbet. Så jag behöver verkligen inte stressa mig igenom några uppgifter just nu. Så skönt, veckan har varit hektisk hittills.
Ha en bra dag!
Gomorrn!

Morrn morrn, hoppas alla får en underbar dag och helg
_**/Mvh Anne
Mornin ;)
Gomorron. :) Var faktiskt uppe vid halv nio, sotaren kom då (som förövrigt var livsfarlig, svartklädd, luktade konstigt och hade massa knepiga grejer med sig..) Mexx stog i dörröppningen och skällde som en galning, vågade inte gå fram och hälsa även fast han satt en meter ifrån på huk och pratade snällt med honom..:P Fegisvovve. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hahaha det är inte lätt att vara fyrbent då de kommer läskiga gubbar med konstiga saker
_**/Mvh Anne
godmorgon=) vaknade vid tio tiden och har varit ute md Hugo och köpa massa goa saker till honom=)
Godmorgon
Jag har varit uppe på lasarettet med min yngsta hela förmiddagen…så jag har varit vaken lääääängeeee. Och nu sitter jag och funderar om jag ska gå ut och måla en till staketpinne..men ärligt talat så har jag ingen lust *urk* men men jag lär väl så jag blir klar nån gång ;)

Hoppas det är bra med minstingen nu då…
_**/Mvh Anne
Japp det är bra med henne…hon var bara upp på en koll =)
jag har vart vaken sen 7 men har städat hela dagen o haft fullt upp, nu sitter jag här en liten stund =)
Hahaha ska damen sova tidigt idag? Men det är ju fredag och då ska man ju vara vaken lite extra länge…det säger ju alla ;)
jo e fortfarande vaken men ögonen går i kors.. e jätte hungrig också o d finns inget att äta.. =/
jag skulle nog med behöva sova nu kanske.. men illamåendet har inte gått över än.. vill inte vakna av de:S
neeh usch så dystert.. ecko är go iaf.. förstår att matte mår dåligt. tittat så oroat på mig och håller sten koll på mig:)
ja va ute å festade igår, jag kom hem vid tiotiden i morse… trött som fasiken.. Sov till klockan fyra.. men e fortfarande trött. Kan ju inte sova hela kvälln för då komme rjag vakna inatt och jag ska ju jobba mellan 7-9 imorgon.
Men din attans bussnoris…vad menar du med att komma hem klockan 10 på morgonen….vet inte du att man ska inte vara ute och ränna sent på nätterna 
d va ju förmiddag o inte sent på natten =P hehe
jamen hon var ju ute hela natten fram till morgonkröken….och vilken krog har öppet så länge…sicken slarvfia ;)
nehe.. ingen här inne mer.. då går jag väl och lägger mig då!!:P
Jag som mår bra som omväxling;)
okej då, en liten slarvfia har vi här =P
synd att ingen va här när du mådde bra Lisette, hoppas d fortsätter så.. =)
Vad skönt att höra att du börjar känna dig bättre…jag var faktiskt vaken men det var så dött här ute så jag glodde på tv istället =)
o jag e redan trött så d blir nog inte jätte sent i dag heller =)
Samma här.. Har vart trött som en gris hela dan.. Plus en extrem huvudvärk.. >.< Var samma sak igår. :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jag är vaken, har varit vaken nu i två dygn. jag har grava problem att somna.
Hmmm..grava kan man nog kalla det om man varit uppe i två dygn, sitter du med tandpetare i ögonen för att hålla upp dom då? 

haha nädu lottis, jag är faktiskt helt "normal" om man säger så. har provat lägga mig men det går inte. har provat alla möjliga saker för att bli trött. och utan resultat.
Hahaha det skulle vara jag det….visst är det svårt att sova vissa nätter men jag slocknar till slut av ren utmattning och då vanligtvis på soffan =)

i såna här tillfällen önskar jag att jag var narkoleptiker..
*ASG* Vad du är sjuk…finns det inget mellanting. Somnade du tillslut eller?