Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 713 ggr
zeretki
0

OT Handduksdagen imorrn!

VIll bara påminna och göra reklam för: http://sv.wikipedia.org/wiki/Handduksdagen

AnneN
0

Hmmm… ja det finns ju dagar för allt annat så

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Malin-A
0

hahaha =)

zeretki
0

Detta är superviktigt! Tänk om ni blir bortrövade av utomjordingar!? Det kan rädda ert liv att ha en handduk med er!!

Lotta
0

Hahaha hädanefter blir det en handduk i handväskan ;)

Malin-A
0

en i handväskan o en i innerfickan =)

Lotta
0

Japp det gäller ju att gardera sig ;)

Malin-A
0

haha d kan ju börja regna me, då e d bra o kunan bli torr =)

Pomperipossa
0

Riktigt kul att gå runt med en handduk i handväskan och skrämma folk….Nu vet dom att man är tokig…

Lotta
0

Jag knölade ner ett badlakan istället….så när jag var ute och gick idag så började det spöregna…jamen tänkte jag vad gör det jag har ju faktiskt ett badlakan Oskyldig

Malin-A
0

hahaha precis… ta me tvål nästa gång me =D

zeretki
0

Se? Ni förstår nu hur BRA det är med handdukar! Nu ska ni läsa Douglas Adams - Liftarens Guide Till Galaxen också. :) Hemläxa till snorisarna?

Pomperipossa
0

#11 Läste den för 16 år sedan…På engelska, mycket bättre..:)

zeretki
0

JAA! Kan man läsa på engelska så är den bäst där! :) Men lysande på svenska också.

Malin-A
0

naah verkar inte va nått för mig =P

Lotta
0

Och vad verkar vara nått för dig då Malin?? *ASG*

Malin-A
0

haha ja vet inte.. pengar hade vart nått för mig =P hehe

Lotta
0

En hel lastbil med pengar har suttit fint nu…..då vart det första bästa flyg till en plats där solen och värmen är. En solstol, paraplydrink, sololja och en snygg kille som upp-passare…det skulle vara grejer det =)))

zeretki
0

malin, gillar du inte att läsa`? ;)

Malin-A
0

#18 nah inte direkt, har nog läst två böcker i mitt liv =)

zeretki
0

Malin, det finns ljudband! *lol*

Malin-A
0

bättre me en mp3 spelare me bra musik =)

Lotta
0

Jag gillar också musik….och jag älskar att sitta uppkrypen i soffan med en bra bok och en kopp te =)

zeretki
0

Älskar böcker!!

Lotta
0

Ja det gör jag också….men jag är en periodare, jag kan plöja flera böcker för att sedan ha ett uppehåll =)

Malin-A
0

periodare =P hehe d lä kul..

Lotta
0

Hahaha jag är ju det….i bokhysteri =)

Wikstr_m
0

jag gick faktiskt i morgonrock till ica idag på morgonen.

Lotta
0

Ähhhh är inte du riktigt klok…du har ju kunnat åkt fast för förargelseväckande beteende ;)

Wikstr_m
0

nänä, alla på ica är vana att se mig i det sämsta skicket. brukar knalla dit i långfillingar och sportbh. jag är inte så värst brydd :P

Lotta
0

*ASG* Din lilla sjukpropp….jag har kompisar som inte ens går till brevlådan utan att klä och måla sig =))

Wikstr_m
0

äh, man kan ju inte alltid vara snygg. måste ju även visa sina "mindre" vackra sidor nån gång. annars känns det så plastigt.

Malin-A
0

jag går kanske inte i morgonrock till affären men mjukisbyxor o en t-skirt, morgonfrisyr o sminket på halvkant.. =) haha ja bryr mig inte heller så mycke om va folk tycker.. =)

Lotta
0

Inte jag heller igentligen…gå ut med hunden på morgonen utan att fixa morgonrufset =D Ser helt hysterisk ut *S*