Jag har ingen hund...
#0 Wow, varulv nästa
är han arg? :P

Jeezz! Se till att du har med vitlök och ett kors när du går och lägger dig.

>>>Malum domesticum<<<
Ja detdär var minsann inte vackert, hehe :-)
Hhahhahahahahhahahahahah!!!!!! De där kommer jag skratta länge på !!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Haha, störtsköna bilder 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Haha underbart! Trodde först de skulle vara ett inlägg om "Åh vad jag vill ha en hund" osv.
Lite förvånad man blev!
Mvh Jenna
haha! Första bilden alltså 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Haha
vilka sköna bilder *asg*
Man kan ganska tydligt konstatera att hunden inte har problem med tadsten på Höger sida, men jag tycker mig se liiite gult på den vänstra sidan dock :-)
Haha, söt vovve! 
#11 ?? Det är väl ändå inte vad den här tråden handlar om
Skön stil ^^
#12 Ja och därför ska man inte få kommentera det man ser. Jag förstår.
#12 det skrev jag inte. Men tror nog att TS är väl medveten om sin hunds tandhälsa utan att andra behöver informera om vad dom tror om den.
#11 Nödvändigt? Trots den glada smilisen är de en tråkig kommentar. Hade de varit min hund hade jag tagit illa upp :S
Mvh Jenna
#3 Nä han är inte det minsta arg, han flinar och försöker fjäska till sig godis 
#11 Att min hund har tandsten, och inte så lite heller, är jag mycket väl medveten om och jag tar inte illa upp av att du skriver det. Han är en hund som väldigt lätt får tandsten men det har blivit bättre efter att jag börjat ge honom BARF och lite Plaque Off. Det är inget jag struntar i, tvärtom. Kineser är ju kända för att ha rätt dåliga tänder så jag är väldigt noga med hans munhygien. Som du (och alla andra) kanske vet så har tandsten med saliven att göra. En hund som regelbundet får tänderna borstade och skrapade kan fortfarande samla på sig tandsten lätt och fort. Det här skriver jag inte för att försvara mig, vill bara klargöra hur det ligger till så behöver vi inte ha några fler diskussioner om detta då tråden skapades i ett annat syfte. I en tråd där detta är mer relevant har jag som inga som helst problem med att visa bilder på min hunds tänder så andra på sajten får en möjlighet att jämföra och diskutera 
Någon mer som har frågor/åsikter om detta så kan vi ta det på en gång 
jag trodde först att denna tråd skulle vara en utav domhär "barn" trådarna som dyker upp ibland om att "jag har inen hunt ok jag söker en söt och flufig hund som maan kan krama" och sen så fick jag se din svängning och bilden så jag skrattade ganska mycket hihi 
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#18 Överraskningar är väl alltid trevligt? 
#17 jag bara tänkte högt och gjorde ett konstaterande, inte avsiktligt för att vara fräck eller elak:) skönt att du inte tog det illa ;)
19 håller med var en rolig överaskning 
#18 jag kom mer o tänka på filmen Ronja rövardotter, när mattis utbrister "JAG HAR INGET BAAARN!! :'("
:D
Hahaha! Störtskön kille! 
Det framgår inte varför han gör sådär :)
som #3 frågar, är han arg? :)
HAHAHHAHHHA, skööön hund :D
// Hannah
#25 Jo, läs en gång till :P I samma tråd som du fick ditt svar i
#27 ja just det nu ser jag hehe =)
Intressant sätt o fjäska på :o
#28 jaa, vissa kan "le" på kommando, o sen när de lär sig att man får godis på det sättet så är det ju klart att man fortsätter :P
#29 så är det:)

Min hund kunde också "skratta" förut. Sen måste vi dra ut 14 tänder. Nu skrattar han inte längre. Stackars älskling
>>>Malum domesticum<<<
oj 14 tänder :o
hahaha :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Haha!
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Men dendär bilden var ju faktiskt jättebra o fin! Synd att den blidde lite suddig bara.

Det ser ut som löständer i plast som barnen har till Halloween!
Han kan skrämma vem som helst.
>>>Malum domesticum<<<
#38 Jag fasar för den stunden då han kommer försöka fjäska till sig godis från en hundrädd människa. Han ser ju allt annat än snäll ut 
Hahahah vilken charmig vovve! Urgullig..