Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1014 ggr
[Surina]
1

Jag är så himla galen!!

Hej alla!!

Jag är så ***** valpsjuk!! Skrikandes Det hjälper inte heller att folk runt mig skaffar valpar nu… osv… hehe sån otur runt mig !

Jag vill bara få skriva av mig! Jag håller mig verkligen ifrån att skicka mail till uppföddaren om hur det går för tiken XD…. Måste ju ge lite rum..

Jag saknar att jag inte har någon att ta ut nu på kvällen.. jag har inget att göra verkligen… allt är tomt.. Snälla jag ber att det blir en tik!

För jag vet nu iaf att jag och uppföddaren kommer funka! Så det känns skönt verkligen. Då jag också känner att det är fantastisk så kommer jag ge 200% i allt med valpen!

Min kille tycker att jag överdriver.. när jag inte vill att valpen ska lämnas ensam!

Sen så tycker han att jag överdriver min längtan Obestämd Men han har ju sin lilla sötnos till katt ? Jag är helt ensam i min lägenhet(inte på sommaren) Då är mamma med mig med valpen.

Detta är så himla jobbigt att vara såhär valpsjuk…

Michaela-N
1

En valp ska inte lämnas ensam, så det är inte överdrivet alls. Hoppas att du får din hund snart!

[Surina]
0

Ja det hoppas jag med :( Det känns bara så tomt ? :( Saknar lite skit och kiss.. nu rör sig inget i lägenheten :S Kanske en damråtta XD

Maja2
0

Jag hoppas att du och killen är överrens om hur valpen ska uppfostras .. annars kan det bli jobbigt … men jag VET hur mycket du längtar, och Jag VET hur jobbigt det är att vänta och längta :)

[Surina]
2

Han bor inte hos mig så det är lugnt :) Därför min mamma kommer vara hundvakt då hon följer samma regler som jag gör osv :) Sen har jag sagt till honom att det är jag som bestämmer hur hunden uppfostras, jag säger inte hur han ska göra med sin katt så säger inte han åt mig hur jag ska göra ;) En bra deal!

Jenna_Nord
0

Jag förstår dig verkligen! Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte haft hundarna hos mig.. Jag hade nog aldrig stigit upp på morgonen :O

Mvh Jenna

Ixectrona
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då måste jag ju jävlas lite med dig. Glad

(Daphne, för fem år sedan, min systers hund.)