Hundvalpar till salu!
Har några blandrasvalpar kvar än. De är 9½ vecka och korsning BC, Collie och Norsk Buhund.
Mer info finns på http://www.rissla.com/maja/
Vid intresse, maila eller ring mig (info finns på hemsidan). Vi bor på Gotland, men kan leverera valparna till fastlandet.
Så söta!
Vilka sötisar 
Guud vad underbara!
oh dom va ju inte lite söta dom =D
Hundnappa en? bara en?
Kerstin vi tar en tur nu…vi kan väl ta fler en en? =)))
Men vi verkar lite snällare om vi bara hundnappar en. Tar vi två kanske det blir stöld?
Upps tänkte inte på det…kan vi ha delad vårdnad då?
haha ska ni ut på stöldturnè nu igen =D
Men Malin inte så högt…vi kan ju åka dit för stöld 
Hihi, snorisarna vet ju inte vad vi har!!
men ska ni dela på valpen isåfall eller?
*vissel, vissel*

HAHHAHA där fick ni ett problem_:P Tror allt ni motarbetar varandra.
Nej nej vi har ordnat det på ett jättebra sett, men det får förbli en hemlis =))
haha ni säger bara att ni ordnat allt för att vi ska tro ni e duktiga, igentligen är det fullt kaos o ni vet inte hur ni ska göra.. hahaha
Jag kan inte sluta och titta på valparna ^^
hum.. dom har ju inte ens hittat hit med deras lilla rullator.. jag försa mig om folkparken och allt de där.. men ecko är kvar här.. så de är nog ingen fara.. dom hade en otorligt dålig gps i huvvet alltså, de måste jag ju säga!
*försöker distrahera hundäg/uppfödaren* smiter sedan iväg med alla valpar under tröjan* 
Hehehe det man inte vet lider man inte av ;)
Gps i huvudet
Måste vara nått ni snorisar måste ha, vi tantisar har ett jädrans lokalsinne också har vi ju Tönbullen =)
Otroligt söta!
Såg er annons på blocket, och om man skulle slänga ihop två av valparna (mittenbilden i annonsen), så skulle det se ut som min förra hund, så jag satt och storgrinade. 
Hur stora blir dom sen då dom är vuxna?? har du nån hane? =)
#25 Om min sambo får bestämma så har vi ingen hane till salu, men det har vi om jag får bestämma. Fast å andra sidan har jag en liten hållhake på honom om han får som han vill. Hm, vi får se.
De blir ungefär 50 i manken.
åhh.. de var ju min favvo kvar:P tusan! inte bra att göra sådär.. blir så suuugen
#27 Hehe, vi kan mötas i Stockholm i morgon. :-D
Jag vill ha!!
Så underbart sööt!!
Seriöst, jag vill verkligen! Tyvärr säger han med plånboken bestämt nej.. Han vill minsan inte ha en valp, och om det nu ska vara en valp så ska det åtminstonde vara en schäfer eller rottweiler.. *suck*
Nej men Loppan är ju sötast! Föder tyvärr redan lite för många munnar med mitt studielån men annars hade jag absolut velat ha! Otroligt söt! (och som jag sa i en annan tråd, mkt lik mina valpar från förra året)