Husse torrfoder???
Allså jag bara är lite nyfiken? Någon som vet om Husse torrfoder är något eller är det skit bara 
Är bara lite nyfiken då jag faktiskt aldrig har stött på någon som har haft detta foder XD
Har aldrig hört talas om det ens :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
Förut var det dåligt, dom kanske har bättrat sig :o
Det är hemskt lurigt med hundmat. Att man aldrig kan veta riktigt vad det innehåller, hur det påverkar hunden o sånt.. :P
Man ger dom nått foder som verkar bra och ser att hunden ser ut o må bra liksom.
Skulle gärna vilja besöka en hundmatfabrik nån gång bara för att få se själv hur det tillreds.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lite OT - Här är en film om hur man gör hund/kattfoder. Antagligen ett billig märke kan jag tro, men ack så intressant!
Medarbetare på Hundar.ifokus
En av deras fodes innehåll:
INGREDIENSER:
Ris, lamm, animaliskt fett, betfibrer, kycklingleverolja, linfrö, fiskmjöl, laxolja, jäst, salt, vitaminer och mineraler, frukto-oligosackarider, lecitin, tagetesextrakt, havsalger, extrakt från druvkärnor.
#3 man kan nästan alltid lita på youtube ;D
fast dom visar inte vart köttet kommer ifrån och såna detaljer :)
Jag har husses foder till mina hundar.
I två års tid köpte jag foder av den ena uppfödaren och jag klagade alltid på att hunden fällde otroligt mycket för att vara en kooiker. Fick till svar av uppfödaren att jag bla var för överkänslig. Sedan bestämde jag mig för att testa husses foder då jag har en vän som ger det till sin hund och är supernöjd. Tog inte många veckor in på husses foder och kooikern slutade fälla. Även våran andra en labbe. Båda blev även så mycket finare i pälsen. Sedan kan säkert många säga att husses foder är skit och innehåller det ena och det andra. Men jag är nöjd. Har nu haft detta fodret ca ett år till vovvarna och jag är supernöjd då det är som dag och natt jämfört med det gamla fodret. Jag kommer aldrig byta till nåt annat.
#6 Skönt att det fungerar för dina hundar :)
Vart kan man få tag i det och vad ligger priset på?
Du hittar priser och din lokala återförsäljare på husse.se
Jag ger min ena prima som kostar 479 för 15 kg och min andra får senior som kostar 569 kr för 15 kg.
#8 Okej, tack! Ska kika in 
Inte en chans Husses foder kommer innanför mina dörrar. Enligt mig stort överpris i jämförelse med innehållet. Dom har så kallad fri hemleverans, men det är helt klart ordentligt inbakat i priset
Har inte ens haft en hund som velat smaka fodret ens från provpåsar…
hehe jaaa nån stans måste dom ju få bensinpengar så jag tror nog Lo-katt har rätt :-)