Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 3945 ggr
[Surina]
6

Tyvärr men snart så

Hej alla!

Kom precis hem ifrån uppföddaren Skrattande! Det var så himla trevligt!!

Tyvärr ingen tik.. men en dam är dräktig och ska föda om 2 veckor så vi håller alla tummarna för den tiken Glad Om det blir någon då så kommer jag hämta valpen precis dagen efter min avslutning Flört Bra timing!

Har tagit lite bilder som jag ska lägga upp här snart Flört Men det känns helt rätt detta! Hon är trevlig och jag är en lite avslappnad männinska! Plus mamma och hon gick också ihop heheh! Så vi skrattade och hade roligt!

Nu håller vi tummarna! För denna dräktiga tik!

LinaK
0

Får hoppas att det blir något nästa gång då Glad

Håller tummarna för dig.

Men hade inte uppfödaren två kullar nu? Hur många kullar tar hon per år egentligen?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

UlrikaD
0

Vilken uppfödare blev det?

[Surina]
0

Tyvärr så var en tik inte dräktig.. sen så var det lite räknat fel.. så 1 tik skulle föda idag men då hon inte var dräktig så blev det lite fel… Så kull nr 2 födds om 2 veckor då :)

[Surina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite bilder Flört

[Surina]
0

En liten pojke på 4 veckor Glad Så söt

[Surina]
1

Sist men verkligen inte minst Flört Den dräktiga damen! Hoppas det finns några massa tik bebisar där inne!

Maja2
1

Nu hänger jag knappt med längre! Ena tiken fick valpar för 4 veckor sedan, men könen på dessa har du inte heller fått veta? Och en tik skulle ha fått idag, men var inte ens dräktig?  Men att hon inte var dräktig måste väl uppfödaren ha fattat tidigare?

[Surina]
0

Ja nu har jag förklarar lite rörigt.. XD

En tik fick för 4 veckor sen men det var ingen tik som skulle behållas någon valp ifrån i vilket fall så den träffade jag bara :)

Jo jag vet känen men det är hanar…….

Det var jag som misstolkade hennes mail XD så jag trodde att hon var dräktigt då hon trodde det när jag var där förra gången men det var falsk alarma där tyvärr…

Jag har fattat lite smått fel så det är därför det är så rörigt XD

LLLINN
0

Håller alla tummar och tår nu för att du får en tik! Skrattande

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Noa-Nisse
0

Håller också tummarna för dig! :) ibland kan det bli rörigt :P

Sjukt söta allihopa :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Maja2
0

Fniss… ahaa… NU förstår jag :)

Håller tummarna allt jag orkar. Det borde vara DIN tur snart :)

[Surina]
0

Hehehe XD…. Så kan det gå!

Ja snar tycker man ju det verkligen ;) Mamma trodde att det säkert skulle bli en tik nu då jag har väntat så länge :)

Tack alla !! Väntan är lång! Men jag tror att vänta har varit bra för mig också! Jag kan om inte annat ta det lugnt med inköpning… trotts att jag vill köpa allt på en gång så fösöker jag att dämpa mig..

meilin
0

Jag håller också tummarna för att du snart får din efterlängtade tik! Glad

Pilon
1

Hahahaha domdär är så fruktansvärt roliga! :D

Det finns en sån här som är till och med helt för liten för sin ras och han låter såå roligt när han skäller på oss när vi passerar. Jag vet att det kanske är lite dumt men jag kan inte låta bli o stanna upp och se dendär lilla saken skutta runt på sina små tassar som en liten boll med ben samtidigt som den skäller skälla :-) Han ser nästan ut som en pytteliten chihauhau med massa päls :D

[Surina]
1

Ja det är personlighet verkligen ! :D Det är de som jag verkligen gillar med dem!! De har lite äld i sig ;)

Pilon
0

Hahaha #15 nu ä rjust denhär pälsbollen väldigt rädd o feg :-D i övrigt kan till och med vara så att han skäller för o försöka hålla andra hundar borta, men ändå :D

InteAlls
0

Åh vad synd, håller tummarna för nästa kull!

pillan33
0

Håller tummarna för dig här hemma! Och hoppas verkligen din lilla tik föds i nästa kull :)

Jenniferri
0

Håller tummarna för denna, dräktiga tiken.  Nu måste det väl bli lite valpar å även någon fin tik i kullen! (:

// Hannah