En historisk dag!!
Den 26/5 kommer att vara en historisk dag från och med nu.. Någonting otrooooooligt hände..
Jag gick ut med lill-Närå på en promenad och vet ni vad han gjorde?! :O
HAN KISSADE SOM EN POJKE!!
Han ÄR alltså en pojke!! :D :D :D :D :D
Hmm.. Okej, han kissade två gånger under promenaden och den sisa var som en flicka, men ändå.. 50% kissande som en pojke är inte dåligt.. ;)
hha ohhh Grattis eller va säger man… =P hehehe
#5 - Tack, tack.. ;) Då är det bara Lussemannen kvar då.. ;)
japp bara han kvar.. hoppas d snart börjar. =)
wohoo.. grattis NÄRÅ!:)
Åhhh har det blivit kille av dig Näråååå???? Jag som trott att du varit tjej så länge…men jättegrattis till kisseriet //Skorpan
Och matte vart också kär i den svartvita ulltussen…hur man nu kan bli kär i ett får 
Haha.. Närå bugar och bockar.. ;) Haha.. ^^
#19 - Jag är lite hemligt kär i dig.. Men säg ingenting till Hugo!! :O
Hmm.. Matte är lite knas, jag vet.. Jag menar.. Varför vara kär i ett får när man har mig?! / Närå da man!!
Hihi.. Ingen som lade märket till det svarta fåret i bilden? XD HAHA!! Älska min humor.. ^^
hahaha svarta fåret.. =)
Skrattar så jag pinkar på mig….snacka om att se ut som en fårskalle =D
Wow, grattis! :)

haha, ja det är historiskt. Nu börjar han bli stora grabben :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Bäääääääää / Närå da maaaaan
Hihi.. Tack, tack!! ;) Ja, det kanske blir hund av honom till slut.. ;) Kan man hoppas.. ^^ Idag tuggade han sönder pappas glasögon.. :S Dyra, specialbeställda t.o.m. Hmm.. Fattar inte hur han hade fått tag på dem bara.. :/

Grattis Grattis :)
Här hemma bor fortfarande flickan Viggo ;) Och han har tuggat sönder hur mycke som hälst ;) Iförgår fick vi åka in akut när han hade gnagat sönder tändvätskan och fick i dig till vetrinären..
Ooh dit vill jag och Mäcks komma! :D Vet en viss vovve som skulle bli överlycklig..^^
Och just ja.. Grattis Närå, och Maja som slipper skämmas mer. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Han har väl smak stora Närå…självklart ska man ta det dyraste man kan hitta och tugga på, skäll får man ju i vilket fall som helst ;)