Gömmer sitt godis
Storstädade häromdagen och hittade säkert 10 st olika hundben som min lille skit hade gömt lite här och var. Sen han kom har han haft en tendens att gömma ben & tuggpinnar inget annat de äter han upp..Han bodde i en stor flock så för mig föll de naturligt att han ville ha sitt ben ifred ;)
Jag har tyckt länge att "fasiken vad han äter upp sina ben fort" köpte till och med sån där "nom nom" som ska räcka länge men dom försvann fort..och förklaringen var ju att de var undangömda :P
Ger jag kan benen så skyndar han sig snabbt att gömma dom under bädden, bakom soffan, i plastpåsar och dylikt..
någon som har en hund som gör likadant :P?
Det gör väl de flesta hundar? Har aldrig haft någon hund som inte gjort det, iaf inte om de varit ensamhundar, en gammal instinkt, som att gräva ner ben i trädgården för andra dagar utan mat.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#1 Mina hundar gör inte så.
MVH
Sofie
Det har aldrig mina gjort heller..
Men jag vet varför dom gör det och det är helt naturligt. Dom tänker för framtiden precis som vallhund säger. Dom är väldigt smarta
# 1 det har inte mina gjort heller, när jag haft fler än en.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#4 När vi hade bara schäfern eller bara en av de andra hundarna så gjorde inte dom så heller.
MVH
Sofie
Hades gjorde aldrig så och max gör inte så. Men vet att det inet är ovanligt.
Okej för som de flesta säger våra andra hundar har aldrig gjort det så för mig var det lite konstigt :P. Jaha så med andra ord sparar dom benen för en tid framöver? vad kul :) har alltid tyckt min hund har varit lite bakom flötet men han är väl smart ändå haha
Mina gömmer inte ben, kanske kommer det i efter viss ålder? Mina äter upp dom eller låter dom ligga. Enja vaktar lite för katten men det tar inte jag utan vaktar man så tar jag benet o då hamnar det i skåpet (märgben är det ofta eller andra mer ätbara tuggisar)
Min hund gör inte så.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com