Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1405 ggr
Letfors
0

Påsk, vad har du gjort?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kankse inte alla som har påsklo där, ute med någta exsta dagaran ledighet har alla fått. Är lite nyiken vad för hundigt  brukar har ni hitta på? eller har ni sparat det bästa till sisst och ska hitta på något kul den kommade lov veckan(för dig som har det) Så vad ska/har ni gjort under påsken? vissa gjärna bilder och flimer

Skälv spänaderade jag ett par timmar av dagen på klubben för agilityträning med Rutan, flim finns här endan för! På tisdag ska jag antligen på jaktträning och nästa hälg ska vi iväg och kolla på en inoff jakttävling. Sen kommer det så klart att bli mer träning på klubben, härliga långprominader, mys i soffan, klickerpass powerwoks och mycket mera!

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

SmileyMalin
1

Skärtorsdagen fick lilleman åka cykelkorg och hjälpa mina döttrar gå påskkärringar :) väldigt bra miljöträning! Långfredagen hade vi urdåligt väder, så det blev en rask långpromenad för dem vuxna och sedan trickträning inomhus resten av dan! Påskafton tog vi en lång mysig skogspromenad. Sedan hade vi huset fullt med tvåbenta och fyrbenta gäster resten av dagen och kvällen :) Idag cyklade jag, barnen och hundarna till lekplatsen några kilometer bort och medan barnen lekte körde jag o hundarna freestyle. Imorgon blir det inofficiell agilitytävling. Perfekt sätt att kicka igång säsongen!

Letfors
0

Låter kul! ett stort lycka till för imån då! <3

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Minoth
0

Idag fick vovven hitta påskägg i skogen fyllda med hundgodis :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

RagnarDivis
0

lika som Minoth fast dagen före långfredagen (kommer inte på vad den heter. stopp i hjärnan?

och inte i skogen utan fick hitta på det under sängen

Michaela-N
0

#4 Skärtorsdagen? :) Min hund har snällt fått nöja sig utan påskgodis iår ;)

KvirrZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har varit på vårat landställe på Öland och gått påskpromenader bland grusvägar, fält och fårhagar Glad

Vi har varit nere vid stranden och tittat på fina stenar och de härliga vågorna och Debbie har även gått med sin klövjeväska för att träna.

- Mvh Emma

Letfors
0

Låter som om att ni har haft det rikigt bra! :D

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Viccan92
0

Ja i skärtorsdags kom min pojkvän hit och han stannade tills idag. Gråten sitter i halsen och min lilla vovve märker det och är djupt deprimerad. Tintin har varit med överallt på alla middagar. Utom i söndags då min farfar och fru skaffade hund för två veckor sedan. Dem vill vänta lite. Men annars har vi haft så mysigt och roligt vi tre. Tintin älskar min pojkvän.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

malinroth
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har det varit en lugn helg. Jag har jobbat 12/dag hela helgen och Dimma har haft kennelhosta i snart en vecka.

Vi har varit till stugan på förmiddagarna innan jag börjat jobba men Dimma har bara fått vara kopplad och sitta på en renhud och ta det lugnt. Nelly har fått  följa med på några skidturer och sånt. Sen har hundarna fått vara kvar där med syster till kvällen. Idag har Nelly börjat hosta så nu blir det lugnt och stilla även för henne. Dimma börjar bli rätt bra nu så hon har fått bli duschad och fin idag, tänkte ta Nelly också men henne var det lite för synd om så hon klarade sig!