Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 1682 ggr
[Surina]
1

Jag kan knappt bärga mig!

Hej alla!!

Gud!! På tisdag ska jag till uppföddaren och få veta könen på de båda kullarna !! Kan knappt hålla mig ifrån att prata med min familj om hur mycket jag ser fram emot det!!

Även om det inte är någon tik så stärker jag ju bandet med uppföddaren iaf! Sen så skadar det ju inte att få mysa lite med pommarna och ta lite kort!

Men jag hoppas verkligen … Alla kommer vara trött på mitt pom prat när jag väl ha fått valpen XD Jag håller mig verkligen för att inte prata allt för mycket om detta till min familj så att det inte blir trötta på det. Flört

Hur klarar ni av en sån här längtan?! Mamma små skrattar och tycker att hon får barnvalp istället fär barnbarn ifrån mig Flört

JoannaLi
0

Haha, jag förstår dig! Jag lovar, jag kommer att vara likadan (nu låter det som att 'vi' är gravida, alternativt att du är gravid och jag ska bli gravid… xD), även om det är länge kvar!

Min mamma har redan accepterat att det lär bli barnvalpar från min sida i alla fall.. ^^

russin
0

Varför får du inte veta könen nu ?

[Surina]
0

Hon vill prata med mig med :) Sen så vill hon säga det personligt! :)

Maja2
0

Å gud så spännande! Att vänta och längta efter sin hund är både härligt och fruktansvärt på samma gång :)

Lycka Till!

Sigriiid
1

Åh jag förstår dig! Jag försöker också "hålla igen" på hundpratet för att inte tråka ut familjen fullständigt MEN jag vill prata om det heeeela tiden! Jag förstår inte riktigt att det är sant, att alla år av väntan nu går mot sitt slut! Min valp föddes i tisdags så det är 7 veckor och två dagar kvar tills vi kan hämta hem henne. Känns som otroligt långt fram i tiden… Hoppas på att det finns en tikvalp till dig! Håller tummarna stenhårt! Har du valt ett namn till din tik ännu? :-)

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

[Surina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe :D Jag har min lilla Checklista för att försöka tänka på annat XD… försöka köpa in allt och fokusera på det istället men det är inte lätt XD

Detta är min lilla Checklista Skäms

[Surina]
0

Ja jag är inne på tre namn nu!

Tifa,Aeris och Shera :)

LLLINN
0

#7 Jag tycker Tifa Glad

Hoppas hoppas hoppas att du får din tik den här gången!

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

JoannaLi
0

#7 Jag tyckte också att Tifa var fint! Det ligger bra i munnen också; Tiiiiiiifa! :)

[Surina]
0

Gud nu är det bara sömn snart kvar !!! Gud vad jag längtar!!!!

Jo Tifa är en av de namnen som ligger högst :)

anfo89
0

Tifa är jättefint!

/ Anna och Tage

Blogg: annasthlm.blogspot.com Blomma